Grattis med det.Yeijh! Da er målet nådd for denne mnd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis med det.Yeijh! Da er målet nådd for denne mnd![]()
Imorgen håper vi snuppa er i bedre form med magen og får sove godt. Og så kommer en venninne på besøk hitenn dine planer?
![]()
Krysser fingrene for det5 mnd kontroll og vaksine på lillemor
Ja, vi må gjøre detTa med barnet og prøve?
Greit å kom seg overGrattis med det.![]()
Kommer nok til å få plass.Krysser fingre![]()
Mye å rydde?Ukeshandel, ellers blir ferdig med å rydde dette rommet..
Så deiligPasta med tomat og kjøtt saus
Da blir hun nok gladJa tenkte at om ikke sålenge må jeg vel dra dit og gå sammen med henne så hun får trilla litt![]()
Har to roterrom.Mye å rydde?
Kommer an på hvor kraftig tomat sausen smaker.Så deiligmen du liker jo ikke tomat?
![]()
Har dere begynt å bruke Dr. Browns?Uff, tror nesten lille ikke heelt går overens med den nye mme merket vi gikk over til igår. Lurer litt på om vi bør bytte tilbake eller holde ut en stund til. byttet for to dager siden. Idag har hun vært skrikete og sutrete, og virkelig slitt med lufta hele dagen og ikke mest på kveld :/ kan ikke legge ned jenta engang nå :S Bør vi bytte tilbake eller holde ut?:S
Æsj da. Håper det tar seg opp, for nå er jeg skravleklarStille her inne i kveld
Så deiligDa har jeg hatt litt egenspa på badetfått vokset leggene,kroppskrubb,kuret håret,full ansikstpleie og en liten pedikyr
Føler meg litt freshere nå![]()
Har vel ikke mer enn 20 innlegg...Oppdatering også nå straks..
Da blir hun nok glad![]()
God kveldGod kveld![]()
Tror jeg skal klare 2350 før jeg tar kveldenHar vel ikke mer enn 20 innlegg...
Var forferdelig sist ! Men det går nok braKrysser fingrene for detkoselig da
![]()
Masse lykke til med kontroll og vaksinehusker det var vondt så hadde med mormoren min jeg
tiltak... Er arbeid i skjermet tiltak så håper jeg snart får sove! Opp 06:30 som jeg og lille N ikke er vant med og ut døren 2 timer før :O godt jeg har solbriller og ørepropperblir sene dumt ut i morgen så prøve å ikke bruke for mye av solbrillene
![]()
Tror jeg skal legge meg snartHar lagt merke til det.
Kanskje gjøre noe med det?
åja da skjønner jegHar to roterrom.
Et i første etasje, og et i andre.
Skal rydde det i første for at halvparten av det i andre skal dit, og resten skal opp i tredje.
Det tømte rommet i andre skal så bli rom til lille U.
Jeg vil ha han ut fra rommet vårt snart