Ja synes det jeg ogsåVelkommen hjemså koselig med barseltreff!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja synes det jeg ogsåVelkommen hjemså koselig med barseltreff!
Ja, veldigFlott med slike naboer![]()
Tusen takkSå kjekt. Gratulerer så masse
![]()
Gratulerer så myeJippii!
Kl.04.18 i dag kom hun til verden! Perfekt selvfølgeligEkstra stas å ta henne i mot selv
![]()
Tusen takkGratulerer så mye![]()
Står alt bra til med alle?Tusen takk![]()
Off da:-/. Lenge til han kommer hjem? God bedring ihvertfallNå gleder jeg meg til gubben kommer hjem. Da skal jeg sove! Feber, tette bihuler og vondt i øret. Klage, klage![]()
Hva er det folk slenger i trynet da? Om jeg får spørrejahåper at det klaffer på første PP jeg nå, men lar det bare skje når det skjer
det er veldig godt
for føler ikke jeg kan dele dette med mer enn 2 venninner. hvor ene bor 1 time unna og andre 1 og en halv. resten er spredt rundt omkring og ikke alle jeg har fått kontakt med har jeg møtt heller. men holder meg heller til de enn å få ting slengt i trynet som ikke er noe hyggelig
![]()
UffNå gleder jeg meg til gubben kommer hjem. Da skal jeg sove! Feber, tette bihuler og vondt i øret. Klage, klage![]()
Huff :/ masse god bedringNå gleder jeg meg til gubben kommer hjem. Da skal jeg sove! Feber, tette bihuler og vondt i øret. Klage, klage![]()
At det er meningen at det skjer at vi ikke skal få barn nåHva er det folk slenger i trynet da? Om jeg får spørre![]()
Gratulerer så masseJippii!
Kl.04.18 i dag kom hun til verden! Perfekt selvfølgeligEkstra stas å ta henne i mot selv
![]()
Men herregudAt det er meningen at det skjer at vi ikke skal få barn nåog at vi må bare komme oss videre det var bare ett embyro... Eller det at det er min feil for jeg har jo ammet datteren min før så det kan ha påvirket at vi har mistet
![]()
Jeg skal ha pølsegrateng!!Noen med middagsforslag til noe med kjøttdeig? Kommer bare på pasta og pizza men vil ha noe annet. Noe lettvint noe![]()
Fylte baguetter,kjøttboller,kjøttkaker,hamburger,mixe det du evt har liggende(kjøttdeig,ris,gr.saker++)Noen med middagsforslag til noe med kjøttdeig? Kommer bare på pasta og pizza men vil ha noe annet. Noe lettvint noe![]()
Så kjempegodt ut
Hamburgerbrød har jeg faktisk liggende i fryseboksen faktisk.Fylte baguetter,kjøttboller,kjøttkaker,hamburger,mixe det du evt har liggende(kjøttdeig,ris,gr.saker++)