Er bare til å kutte de utJa dessverreblir virkelig lei meg å høre sånne ting :'(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er bare til å kutte de utJa dessverreblir virkelig lei meg å høre sånne ting :'(
Nå har jeg inntatt sofaen på lekerommet. Snuppa sitter på gulvet og spiller piano. Hun slår bare på de høye tonene. Musikken kunne vært dratt ut av en skummel skrekkfilm![]()

Det tror jeg påHi hikanskje litt plagsomme lyder i lengden.
Hvordan går det med deg i dag?
Så kjektJippi.
Ulrik har fått barnehage plass![]()
![]()
![]()
GratulererJippi.
![]()
![]()
Er ikke lenge igjen nåDet tror jeg på
Går greithar ligget på sofaen bare og slappet av og lest bok
fikk noen kraftige kynnere i sted,som jeg nesten var sikker på rier,men forsvant like fort som de kom. Men de var vonde,så er usikker allikevell
Enn med deg?![]()
Gubben kom hjem nå,å han fikk kjøkkentjeneste med engangEr ikke lenge igjen nå![]()
Går greit her. Gleder meg til gubben kommer hjem![]()
JeppEr bare til å kutte de ut![]()
GratulererJippi.
![]()
![]()
Jeg må legge meg når gubben kommerGubben kom hjem nå,å han fikk kjøkkentjeneste med engang
Er greie å ha de
Nei,ikke lenge til nå![]()
Noe nyttHihi...ikke sett de før?![]()
Nei, det er de ikke. Folk som tapper deg for energi er bare til å kutte utJeppkan si hei og møte de av og til, men de er ikke en god venn når de holder på sånn !!
Ikke bra!Lille N spiser nesten ikke i bhg :/ de har brød til lunsjen men går i en kvart eller halv brødskive ...liker ikke ... Vært sånn siden hun startet men hun har jo vært mye borte pga sykdom da. Vil heller ikke ha ettermiddags mat annet enn frukt
Tusen takkGratulerer så masse![]()
JaStår alt bra til med alle?
Så kjekt. Gratulerer
. Når starter han?
Gratulerer![]()
Tusen takk, er så lettet, og akkurat den barnehagen vi ønsket.Gratulerergøy det
![]()
Æsj! God bedring! Er lov å klage og glede seg til han kommer hjem daNå gleder jeg meg til gubben kommer hjem. Da skal jeg sove! Feber, tette bihuler og vondt i øret. Klage, klage![]()
Det fortjener du vell ogsåJeg må legge meg når gubben kommer![]()
Så bra daTusen takk, er så lettet, og akkurat den barnehagen vi ønsket.
De holdet på å bygge den akkurat nå rett ovenfor oss.
Han starter 14. mars![]()