Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heisann og god morgenHeihei og god morgen.Hva styrer dere med da?
![]()
Ååååh fristetHahaha, ja. Kommer garantert til å lage meg brownies i dag pga dette![]()
Veldig bra.Så kjedelig damen bra han sovnet igjen!
Er faktisk sol herSå heldige dere erer sååå lei av regn!!
God morgen Therese
Ut på tur??
Jeg også! Har bedt samboer om å kjøpe is etter jobb. Blir nok brownies i dagÅåååh fristet![]()
Det høres herlig utJa,skal kun priotere meg selv og hvile fram til fødselen nå![]()
God morgenGod morgen dereSovet godt? Planer for dagen
?
Blir fristet av all kakesnakketJeg blir sulten av dette snakket![]()
Du får heller svippe innom en butikk eller bakerBlir fristet av all kakesnakket. Kanskje like greit jeg skal på barseltreff så jeg ikke rekker å bake noe
![]()
Så herligNettopp dusja og sminket meg! Det var virkelig forfriskende!!!
Brrr ja nå er høsten kommetGod morgenher må jeg ut å kjøpe ullsokker til tutta idag så da sover jeg når jeg kommer hjem
tenkte å se om butikkene i nærheten har først
er bare 10 grader idag så tar med dyne til henne idag
![]()
God morgen:-DGod morgen alle!![]()
Du beskriver en perfekt vinter med snø som ligger pent der det skalSyns egentlig snø er ganske koselig, jeg.
Kan komme masse i desember og den kan bli liggende til litt ut i februar meg høye snøfonder.
Det er den der smelte, ny, smelt, ny, smelte, ny og glatt inni mellom jeg ikke liker
Ååååh nå fristet du jo bare ennå mer:-/. Hmmmm foreldrene mine skal ha besøk i helgen. Kanskje jeg kan bake litt for de og snike litt kake daJeg også! Har bedt samboer om å kjøpe is etter jobb. Blir nok brownies i dag![]()
Hehe...da er det jo greit å trå til selvDet er der her og, men innimellom snør det så mye at det må bli tatt fort hvis ikke vi skal snø inne![]()
Ja må kanskje det:-DDu får heller svippe innom en butikk eller baker![]()
God idé! Kake til alleÅåååh nå fristet du jo bare ennå mer:-/. Hmmmm foreldrene mine skal ha besøk i helgen. Kanskje jeg kan bake litt for de og snike litt kake da![]()