Skravletråd september

Jeg begynner å bli ganske sliten og lei jeg også nå... :/ han har sunket en del nå,og det er slitsomt og vondt å gå..natten er værst...
Kjenner meg veldig igjen i det du sier. Natten er verst her også. Jeg merker babyen langt nede og jeg har blitt til en vuggende and. Jeg gjør ingenting annet enn å vente :p

Ja,hvordan går det med mini?
Åja,det finnes jo noe party greier for alt ;)
Går fint med han:-). Litt forkjølt enda bare men leker og smiler så bare det:-). Igår kveld sovnet han av seg selv også:-O. Og sov uten å våkne hele kvelden. Våknet da jeg la meg og ville ha mat men det var forventet:-D

Haha! :p
Formen blitt bedre da?

Tja. Er småuggen, så her tar det laaaaang tid å få ned frokosten :( selv om jeg er sulten :( trodde andre trimester skulle være bedre...
Gidder ikke mer nå;) litt lei kjenner jeg:)
Å dessuten jobber jeg hele neste uke
Skjønner :) du er uansett med i trekningen da, så plassering spiller ingen rolle :)

Kjenner meg veldig igjen i det du sier. Natten er verst her også. Jeg merker babyen langt nede og jeg har blitt til en vuggende and. Jeg gjør ingenting annet enn å vente :p
Anda har kommet hit også :p trodde jeg skulle slippe det i år,siden jeg har vært i god form hele veien,men nei da...
Venter jeg også,men prøver å finne ting jeg kan holde på med så jeg ikke går på veggen :p

Det gjør det!! :) jeg syns også det var kjempeskummelt å plukke henne opp fra sykehussenga hennes. Men jeg måtte gjøre det et par ganger selvfølgelig. Det gikk etter hvert ganske fint altså :) i løpet av den første dagen var jeg komfortabel med det.

Mistenker jernmangel da. Skal til legen på mandag :) får høre hva han sier. Er helt avhengig av sminke om jeg skal vise meg utenfor døra :p ha ha!
Be de ta prøve av jernlager og jernbindingskapasitet og.

Går fint med han:-). Litt forkjølt enda bare men leker og smiler så bare det:-). Igår kveld sovnet han av seg selv også:-O. Og sov uten å våkne hele kvelden. Våknet da jeg la meg og ville ha mat men det var forventet:-D
Så bra!! :D

Anda har kommet hit også :p trodde jeg skulle slippe det i år,siden jeg har vært i god form hele veien,men nei da...
Venter jeg også,men prøver å finne ting jeg kan holde på med så jeg ikke går på veggen :p
Hahahaha, da er vi heldigvis flere som er ender rundt i landet. Jeg trodde jeg skulle slippe unna selv men så heldig var jeg ikke :P

Tja. Er småuggen, så her tar det laaaaang tid å få ned frokosten :( selv om jeg er sulten :( trodde andre trimester skulle være bedre...

Skjønner :) du er uansett med i trekningen da, så plassering spiller ingen rolle :)
Hold ut:) plutselig så går det over :D
Krysser fingrene for det i allefall ;)
Men viktig å få i seg noe mat :)

Libero toutch for de som har rumper laget av gull eller ? :P

Vedlegg

• 1442384819138.jpg
    1442384819138.jpg
    66,6 KB · Visninger: 6

Har du vært veldig dårlig hele tiden?

Hahahaha, da er vi heldigvis flere som er ender rundt i landet. Jeg trodde jeg skulle slippe unna selv men så heldig var jeg ikke :P
Vil helst slippe å dra på butikken å nå pga hvordan jeg går :p hahaha...

Back
Topp