Ja er kjempefornøyd nåSå bra!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er kjempefornøyd nåSå bra!!![]()
Jeg tror faktisk ikke at det er mulig. Har prøvd å lære ham med vaskemaskinen i 7 år, fortsatt ikke satt på en maskin....Da er det på tide med litt opplæring
Hahaha, jeg kjenner meg selv igjen. Jeg tvinger samboer til å gå hele tiden, men nå har jeg fryktelig lyst på sjokomelk og vurderer å ta meg en tur senere i dagVil helst slippe å dra på butikken å nå pga hvordan jeg gårhahaha...
Er godt når de blir friske igjenJa er kjempefornøyd nå![]()
Det er jo så utrolig smittsomtFøler mini her har vært mye forkjølt i sitt 8 måneder lange liv. Har en gubbe som lett blir forkjølt og som sikkert smitter mini
HeheHahaha, jeg kjenner meg selv igjen. Jeg tvinger samboer til å gå hele tiden, men nå har jeg fryktelig lyst på sjokomelk og vurderer å ta meg en tur senere i dag![]()
Min får ikke røre vaskemaskinen. Har sluppet han til noen ganger, men alt blir vasket på 90 grader og lagt i tørketrommel.Jeg tror faktisk ikke at det er mulig. Har prøvd å lære ham med vaskemaskinen i 7 år, fortsatt ikke satt på en maskin....
Det står nok mest på viljen til å lære. Er jo behagelig når noen andre har ansvaret!
Ja er så vondt å se de syke:-/. Heldigvis bare litt forkjølelse som henger igjen nå men satser på at den også er borte snartEr godt når de blir friske igjen![]()
Ikke noe godt til mammahjertet neiJa er så vondt å se de syke:-/. Heldigvis bare litt forkjølelse som henger igjen nå men satser på at den også er borte snart![]()
HahaÆsj. Du har hele dagen foran deg med andre ordstakkars Kengu
![]()
God morgen KenguGod morgen
Håper alle får en fin dag![]()
Det må være fryktelig irriterende
- Skjønner ikke hvorfor jeg våknrr kl 4 hver natt
Så heldig du er! Jeg sjekka kjøleskapet nå, og samboer er har sjokomelk i går. Jeg er heldig! Nå slapp jeg å gå utHehemåtte ut en tur igår jeg,men hadde med jenta som bærehjelp og hun fikk gå å hente de varene jeg skulle ha
![]()
Heldig som slapp unnaSå heldig du er! Jeg sjekka kjøleskapet nå, og samboer er har sjokomelk i går. Jeg er heldig! Nå slapp jeg å gå ut![]()
God morgenGod morgen jenter![]()
Dere skravlet mye i går ser jeg
Planene for dagen da?
God morgen TamaraGod morgen![]()
Du kan drikke sjokomelkHeldig som slapp unna![]()
Er mye jeg har lyst på nå jeg også,men får finne på noe annet lurt...har jo nettopp spist frokost også![]()
Er du rammet av Petra?Det regner så blir innendørs
30 days...
Det regner faktisk ikke herDet regner så blir innendørs
30 days...