Skravletråd september

Da er det på tide med litt opplæring
Jeg tror faktisk ikke at det er mulig. Har prøvd å lære ham med vaskemaskinen i 7 år, fortsatt ikke satt på en maskin....

Det står nok mest på viljen til å lære. Er jo behagelig når noen andre har ansvaret!

Vil helst slippe å dra på butikken å nå pga hvordan jeg går :p hahaha...
Hahaha, jeg kjenner meg selv igjen. Jeg tvinger samboer til å gå hele tiden, men nå har jeg fryktelig lyst på sjokomelk og vurderer å ta meg en tur senere i dag :P

Hahaha, jeg kjenner meg selv igjen. Jeg tvinger samboer til å gå hele tiden, men nå har jeg fryktelig lyst på sjokomelk og vurderer å ta meg en tur senere i dag :P
Hehe :p måtte ut en tur igår jeg,men hadde med jenta som bærehjelp og hun fikk gå å hente de varene jeg skulle ha :p

Jeg tror faktisk ikke at det er mulig. Har prøvd å lære ham med vaskemaskinen i 7 år, fortsatt ikke satt på en maskin....

Det står nok mest på viljen til å lære. Er jo behagelig når noen andre har ansvaret!
Min får ikke røre vaskemaskinen. Har sluppet han til noen ganger, men alt blir vasket på 90 grader og lagt i tørketrommel.

Ja er så vondt å se de syke:-/. Heldigvis bare litt forkjølelse som henger igjen nå men satser på at den også er borte snart:-)
Ikke noe godt til mammahjertet nei :(
Her har ikke jenta vært syk på 4-5år *bankibordet*

Hehe :p måtte ut en tur igår jeg,men hadde med jenta som bærehjelp og hun fikk gå å hente de varene jeg skulle ha :p
Så heldig du er! Jeg sjekka kjøleskapet nå, og samboer er har sjokomelk i går. Jeg er heldig! Nå slapp jeg å gå ut :P

Så heldig du er! Jeg sjekka kjøleskapet nå, og samboer er har sjokomelk i går. Jeg er heldig! Nå slapp jeg å gå ut :P
Heldig som slapp unna :)
Er mye jeg har lyst på nå jeg også,men får finne på noe annet lurt...har jo nettopp spist frokost også :p

Back
Topp