Håper dere fikk sove til sluttHar ei frøken som ikke vil sove i kveldvi ser film for begge blir trøtte av det, men tror jeg er trøttest
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere fikk sove til sluttHar ei frøken som ikke vil sove i kveldvi ser film for begge blir trøtte av det, men tror jeg er trøttest
![]()
Da er det på tide med litt opplæringHer våkna nettopp mini med feber for 3. Natta på rad. Var på legevakta i kveld, pappaen var hjemme med henne på dagtid men å måle feber og å tenke på å ta ho til legen for en sjekk - der blir innvikla!
Skjønner ikke poenget med at mannen er hjemme med sykt barn når han ikke klarer å overvåke feberen engang... Kom hjem til fullt påkledd jente med 39,7 i feber.
Dessverre er det ikke barebare for meg å være hjemme fra jobb så vi må dele det ganske likt
Har du funnet bil og?Jeg har søkt om billån i dag![]()
Er en fin bilVi har snakket om touran![]()
Så braHun sover![]()
Håper babyen kommer litt tidligereJeg sitter og merker jeg er kjempe lei av å være gravid. Har vondt i knær, tissen og har sterke kynnere hele tiden. Virker som om kroppen min bare prøver å slite meg ut. 14 oktober er ikke så lenge til, men åh. Jeg er så lei. *klaging over*
Du er ikke alene om å være lei...Jeg sitter og merker jeg er kjempe lei av å være gravid. Har vondt i knær, tissen og har sterke kynnere hele tiden. Virker som om kroppen min bare prøver å slite meg ut. 14 oktober er ikke så lenge til, men åh. Jeg er så lei. *klaging over*
Det er heldigvis verdt det når hun kommerTusen takk! Jeg håper nesten at hun kommer snart, fordi da vet jeg hvorfor jeg ikke får sove i hvert fall. Nå ligger jeg bare å vrir meg med smerter.
Tusen takk! Det håper jeg også. Men jeg skal ikke kreve det av henneHåper babyen kommer litt tidligere![]()
Det er santSiste del av svangerskapet har sin 'sjarm' ja...![]()
Ååh selv om det ikke er en trøst så er det fint å være "flere". Jeg er så sliten!Du er ikke alene om å være lei...håper de kommer snart
![]()
God morgenGod morgen
Regner her, og jeg vil bare bli under dyna. Men pliktene kaller...
Hva er planene for dagen?
Ja, du har sp rett. Det er nok alt glemt når de er ute. Kanskje ikke akkurat når de er på vei ut men ellersDet er heldigvis verdt det når hun kommerog ikke minst.. vi glemmer hvor ille det var. Jeg lå flat i 7 mnd og det er nesten glemt
Må jo skravle fra oss når de snart stengerSidene flyr her inne![]()
Nei, da er det ikke glemt... men når ting begynner å roe seg, så forsvinner minneneJa, du har sp rett. Det er nok alt glemt når de er ute. Kanskje ikke akkurat når de er på vei ut men ellers![]()
Det er vel nedetid i dag så da må man finne på noe annet i en liten periodeMå jo skravle fra oss når de snart stenger![]()
Jeg begynner å bli ganske sliten og lei jeg også nå... :/ han har sunket en del nå,og det er slitsomt og vondt å gå..natten er værst...Ååh selv om det ikke er en trøst så er det fint å være "flere". Jeg er så sliten!
Kanskje like greit om man vil ha flereNei, da er det ikke glemt... men når ting begynner å roe seg, så forsvinner minnene![]()
God morgenGod morgen![]()
God morgen til deg ogGod morgen
Håper alle får en fin dag![]()