Ja, folk sier såEr ekstra spennende med nr 1![]()
![]()
Ha ha!! Får se om jeg får noen glød ja. Vet ikke om jeg hadde det forrige gang.
Nei, vanskelig å se det selv. Det er mulig å jukse med sminke da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, folk sier såEr ekstra spennende med nr 1![]()
![]()
Ha ha!! Får se om jeg får noen glød ja. Vet ikke om jeg hadde det forrige gang.
Ja de har holdt det gående. Jeg la meg tidlig... SjokkGod morgen jenter![]()
Dere skravlet mye i går ser jeg
Planene for dagen da?
Ja, folk sier så![]()
Nei, vanskelig å se det selv. Det er mulig å jukse med sminke da![]()
Ja, det kommer nok naturlig. Jeg får jo fnatt hvis jeg holder nyfødte nå. Syntes det er så skummeltDet er utrolig hvor mye som bare kommer naturlig med nr 1. Selv om man ikke har peiling (jeg hadde iallfall ingen erfaring med nyfødte eller babyer fra før). Gleder meg sååå mye til å kose med en nyfødt igjen <3 er så stas!! De er så skjønne. Jeg smelter.
Ja det var en god ide!
Mamma sier at jeg ser helt gjennomsiktig ut for tida. Kritthvit i ansiktet... Er vel litt blodfattig eller noe![]()
Sant detJepp. Vanskelig å unngå damen babyene trenger strengt tatt ikke leke oppå hverandre heller. Eller sutte på samme smokk liksom
he he he!
Skal på barseltreff i formiddag og pomp de lux party i kveldGod morgen jenter![]()
Dere skravlet mye i går ser jeg
Planene for dagen da?
La meg tidlig selv,sovnet litt over 10Ja de har holdt det gående. Jeg la meg tidlig... Sjokk
Blir hjemme i dag ogingen planer.
Hørtes koslig ut med barseltreffSkal på barseltreff i formiddag og pomp de lux party i kveld. Du da?
Det gjør det!!Ja, det kommer nok naturlig. Jeg får jo fnatt hvis jeg holder nyfødte nå. Syntes det er så skummelt![]()
Auau, det er nok bare at du er sliten skal du se. Litt sminke om man har lyst kan lett fikse opp i det![]()
Kremt. Jeg la meg mye tidligereLa meg tidlig selv,sovnet litt over 10![]()
Ja, det blir nok sånn.Det gjør det!!jeg syns også det var kjempeskummelt å plukke henne opp fra sykehussenga hennes. Men jeg måtte gjøre det et par ganger selvfølgelig. Det gikk etter hvert ganske fint altså
i løpet av den første dagen var jeg komfortabel med det.
Mistenker jernmangel da. Skal til legen på mandagfår høre hva han sier. Er helt avhengig av sminke om jeg skal vise meg utenfor døra
ha ha!
Ja er koselig med barseltreff. Har vært usikker hele uka om vi skal gå da mini har ørebetennelse. Men siste dag med antibiotika idag og formen er kjempefin så går en liten stund.Hørtes koslig ut med barseltreffgleder meg til jeg skal på det
Men hva er det andre greia da?
Ingen spesielle planer i dag![]()
Ekstra lenge da ja.Ja, er det. Spesielt når man ikke orker annet enn å se på tv...
Hva skal du trene da?God morgen
Her har jeg kun planer om trening idag!
Skal på foreldremøte og nattevakt i kveld![]()
Haha!Kremt. Jeg la meg mye tidligereha ha ha!
Gidder ikke mer nåHar du gitt opp?![]()
Ja,hvordan går det med mini?Ja er koselig med barseltreff. Har vært usikker hele uka om vi skal gå da mini har ørebetennelse. Men siste dag med antibiotika idag og formen er kjempefin så går en liten stund.
Er visst noe klesgreier har jeg forstått. Ikke vært på det før. Tror det er noe ala tupperwear party bare med klær til barn
Tusen takkSov godt søte jenter![]()
Det har min vært i natt ogHar en liten sulten fyr