Nå er vi 5 sider overGikk jo ikke så fort![]()
Syns det gjorde det, jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er vi 5 sider overGikk jo ikke så fort![]()
Jo nr det går tregt så5 sider av 20 innlegg på alle oss er da ikke så mye
Jøsses, har jeg ikke hørt om før"melkeprotein, et innovativt, naturlig fiber – som holder barnet ditt tørt og svalt."
https://www.sandviks.com/no/product-category/melk/
Så slitsomt for alle sammenJo, men de starter liksom i måltidet.. og forverrer seg underveis. :S
Hee har vi alt på plassSkjønner den. Jeg har kjøpt en del ullklær og vinterjakke nylig. Det koster jo en del penger. Må ha vintersko til jentungen etterhvert også.
Så slitsomt for alle sammen
Håper det snart snur!
Har høye av deJeg elsker mine Ilse Jakobsen![]()
Jobb og fotballkamp med kbHvilke planer har folk i morgen da? Her skal vi til fotografen og velge ett bilde vi tok da mini var 6 måneder. Skal også få fremkalt bilder til besteforeldre til jul![]()
Lykke til på fotballkampJobb og fotballkamp med kb
Koselig at du har merket mitt fraværSyns det har vært stille fra deg i kveld![]()
Ja ikke sant velÅåh....den var fin![]()
Var han fornøyd med møte?Mannen kom også akkurat hjem fra det
Merker fort når du er borte:'P. Savner deg :-DKoselig at du har merket mitt fravær![]()
HahaTiden flyr her inne! Jeg skulle jo spise kveldsmat og legge meg tildig i dag!
Lykke tilKun slappe avtiltak på torsdag. Må gjøre alt for å vise NAV at jeg prøver, men det går ikke :/ jobber med og ikke mot
![]()
Selvfølgelig merker vi detKoselig at du har merket mitt fravær![]()
Etterhvert ja men ikke daNå er vi 5 sider over
Syns det gjorde det, jeg
Takk for detLykke til på fotballkamp![]()
Nja..Var han fornøyd med møte?![]()