Da hadde det blitt en kjedelig månedNei, dumt å bruke alt på en gang![]()
Og dessuten skal det også brukes til eventuelle klær barna trenger, ikke bare på meg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde det blitt en kjedelig månedNei, dumt å bruke alt på en gang![]()
Vurderer å gjøre det jeg også men så mye lettere med mobilenUff da...
Sitter på PC'n så har ikke det problemet
En der som trodde hun skjønte det siste...Gi lyd om du skjønner noe![]()
Han er ansvarlig instruktør i taeqwondo. Så var og instruerte der i kveld.
Har opplevd det flere ganger. Og hvis jeg skal kommentere på noe får jeg av og til beskjed at de finner ikke link (tror jeg det var)...Det er så kjedelig :/
Ikke opplevd det i kveld.
Med denne farten her, ikke så mye annetForuten å sitte på bv, hva ser dere på?
Har tv på i bakgrunnen men ikke peiling hva jeg ser påForuten å sitte på bv, hva ser dere på?
Skjønner den. Jeg har kjøpt en del ullklær og vinterjakke nylig. Det koster jo en del penger. Må ha vintersko til jentungen etterhvert også.Da hadde det blitt en kjedelig måned
Og dessuten skal det også brukes til eventuelle klær barna trenger, ikke bare på meg selv
Jeg syns det er lettere på PC hvor jeg kan ha flere tråder opp i forskjellige fanerVurderer å gjøre det jeg også men så mye lettere med mobilen![]()
Det skjer i perioder her også. Håper det snart er overHar opplevd det flere ganger. Og hvis jeg skal kommentere på noe får jeg av og til beskjed at de finner ikke link (tror jeg det var)...
Han har veldig lyst at jeg også skal begynne men foreløpig er det bare hanÅhhdriver du med det og eller bare han
?
Godt poengMed denne farten her, ikke så mye annet
Ja, jeg så det. Men du får bare opp et lite bilde med 3 dyr ikke sant ?En der som trodde hun skjønte det siste...
Kom over 3 for 2 salg i sko butikk forrige uke og fikk vinterstøvler til det eldste og støvletter til meg.Skjønner den. Jeg har kjøpt en del ullklær og vinterjakke nylig. Det koster jo en del penger. Må ha vintersko til jentungen etterhvert også.
Jeg rakk det herGodt poeng
Tør nesten ikke lage meg kveldsmat. Redd for å miste side 1000![]()
OkeiHan har veldig lyst at jeg også skal begynne men foreløpig er det bare han![]()
Ja, det er bra når man får slike tilbudKom over 3 for 2 salg i sko butikk forrige uke og fikk vinterstøvler til det eldste og støvletter til meg.
Sparte kr 900
Kan du feks være på matforumet samtidig?Jeg syns det er lettere på PC hvor jeg kan ha flere tråder opp i forskjellige faner![]()
Foruten å sitte på bv, hva ser dere på?