Boblefrua
Forumet er livet
O noHer er det bare 11 %![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
O noHer er det bare 11 %![]()

Er det cl?Her har mannen satt på fotballkamp![]()
Vi har en outlet her som de siste årene har hatt veldig billig Stormberg, og får de ikke det inn tar jeg lunsj hos mamma en dag.Fikk kjøpt vinterdress på halv pris på slutten av forrige sesong, så det har vi heldigvis![]()
Det er ikke bra :/O no![]()
Ja, det er lurt å handle slike ting på tilbudVi har en outlet her som de siste årene har hatt veldig billig Stormberg, og får de ikke det inn tar jeg lunsj hos mamma en dag.
Hun bor like ved Norwegian Outlet
Så smart! Jeg bruker mobil, så det går ikke for meg:/
Aner faktisk ikkeHvem som spiller? Aner ikke hva jeg ser på her![]()
Ladet mens jeg la barna. Har kjøpt en lader som lader opp på 20 min! Gull vverdtDet er ikke bra :/
Når det er høyt tempo, er det best å bare holde seg i denne tråden daSå smart! Jeg bruker mobil, så det går ikke for meg:/
Ja, det er det visst. Klarer ikke å henge med jeg. Synes det er kamper hver dagEr det cl?
Vi er ikke i mål i kommunen min heller:/Debatten på NRK. Akk, valget er jo på langt nær over ennå selv om valgdagen er overstått
Det er Psg mot MalmøAner faktisk ikkeZlatan hvertfall
![]()
Man kan bli veldig effektiv på den måtenDet har jeg aldri tenkt på![]()
Det blir en del de ukene det er cl og el. I tillegg så er det jo mye kamper i helgene også. Fotball nesten hver dag daJa, det er det visst. Klarer ikke å henge med jeg. Synes det er kamper hver dag![]()
Ja, det skjønner jegMan kan bli veldig effektiv på den måten
Haha.. nei kan ikke si fotball er det som engasjerer meg mest. Men følger litt med hvis landslaget eller viking spillerAner faktisk ikkeZlatan hvertfall
![]()
Lagde meg nettopp en kopp te, med mobilen i hånda selvsagt, og klarte ikke å ta riktig teposeNår det er høyt tempo, er det best å bare holde seg i denne tråden da![]()
![]()
Jeg elsker mine Ilse JakobsenTrenger nye gummistøvler jeg
Det høres genialt utLadet mens jeg la barna. Har kjøpt en lader som lader opp på 20 min! Gull vverdt![]()
Takk! HahaDet er Psg mot Malmø![]()