Ser på brilleForuten å sitte på bv, hva ser dere på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser på brilleForuten å sitte på bv, hva ser dere på?
Har aldri fått det helt med meg, men ganske sikker på at det min type serie.Ser på brille![]()
De pleier å få ull på salg på coop obs på høsten så jeg venter på det.Skjønner den. Jeg har kjøpt en del ullklær og vinterjakke nylig. Det koster jo en del penger. Må ha vintersko til jentungen etterhvert også.
70 % igjen herSpent på om jeg kommer til side 1000 før mobilen er tom for batteri![]()
Stemmer det + at Tamara sier "varm drikke"Ja, jeg så det. Men du får bare opp et lite bilde med 3 dyr ikke sant ?
Fikk kjøpt vinterdress på halv pris på slutten av forrige sesong, så det har vi heldigvisDe pleier å få ull på salg på coop obs på høsten så jeg venter på det.
Frøkna trenger ikke siden hun har etter Linus, men han trenger.
For å ikke snakke om dresser....
Ikke jeg heller. Har vært med å sett på noen ganger. Men ikke testet. Frister litt å begynne men vil begynne sammen med noen da. Gubben er såpass høyt gradert (svart belte) at jeg vet ikke om jeg gidder å begynne med hanOkeiAldri prøvd selv
Det er egentlig håpløst å følge med på noe annetLeser gjennom dagens mail.. Tven står på i bakgrunnen, men aner ikke på hva.
Ja, da er det nok detStemmer det + at Tamara sier "varm drikke"
Noe jeg ikke har fått med meg?:-/Spent på om jeg kommer til side 1000 før mobilen er tom for batteri![]()
Her er det bare 11 %70 % igjen her![]()
Her har mannen satt på fotballkampHar tv på i bakgrunnen men ikke peiling hva jeg ser på. Hadde på ncis men det er ferdig.
Debatten på NRK. Akk, valget er jo på langt nær over ennå selv om valgdagen er overståttForuten å sitte på bv, hva ser dere på?
Vi prøver å komme over 1000 sider i denne trådenNoe jeg ikke har fått med meg?:-/
Ikke jeg heller. Har vært med å sett på noen ganger. Men ikke testet. Frister litt å begynne men vil begynne sammen med noen da. Gubben er såpass høyt gradert (svart belte) at jeg vet ikke om jeg gidder å begynne med han. Han ender bare med å tyne meg ekstra mye siden han er instruktør
![]()
Hvem som spiller? Aner ikke hva jeg ser på herHer har mannen satt på fotballkamp![]()
Det har jeg aldri tenkt på