Jeg tror det, men nan fra apoteket er bravennina mi bruker det på ungen sin som er super sensitiv
Nan ha 1 ja. Vurdert den og, men om hun tåler butikkmerkene hadde det vært både bedre og mer økonomisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det, men nan fra apoteket er bravennina mi bruker det på ungen sin som er super sensitiv
He he.. det hadde vært noeHaha! Noe sånt![]()
Kjedelig da..Nabohuset lå altfor tett
Min minste var også prematur, og maten var en kampFår satse på detmat har bare vært et problem med henne siden starten. Prematur og greier. Så henger meg altfor mye opp i det (håper og tror jeg).
Er det noe spennende da?Ser på vinterveienes helter norge på national Geographic channel.![]()
Ja men det blir sent![]()
Ja det blir detNan ha 1 ja. Vurdert den og, men om hun tåler butikkmerkene hadde det vært både bedre og mer økonomisk![]()
Hoho...He he.. det hadde vært noe
Møtet gikk kjempe bra og absolutt vår vei!Hvordan kommune møtet ?
Nei syns ikke det![]()
Der er det med et par stk jeg kjennerSer på vinterveienes helter norge på national Geographic channel.![]()
Det er ganske koseligSå herlig å ligge i sengen og høre på regnet ute![]()
Åja sånn møtet jaMøtet gikk kjempe bra og absolutt vår vei!snart klart for utbygging!
Håper på detMhm.. Men det ordner seg vel snart![]()
Ja det tror jegEr collet mildere enn hipp?
Spennende da!!Møtet gikk kjempe bra og absolutt vår vei!snart klart for utbygging!
Det synes jeg også er deilig. Sover mye bedre de nettene det regner jeg...Så herlig å ligge i sengen og høre på regnet ute![]()
Hmmm...håper de snart klarer å fikse detDen går og kommer hele tia. Holdt på i over 1 time. Og strømmen varer max 1 min liksom...
Nei, kan ikke akkurat si det.. Små regner bare...
Er fortsatt tverr, får håpe den vil vise seg snartHåper på det![]()
Ja har lyst til å læreÅh, det blir nok fintåh, må prøve å lære deg å strikke. Er koselig
Her ble det og i grått. Lysegrå, hvit og blå. Visste ikke kjønnet når jeg laga det til henne, og liker blå så da ble det det![]()
Kan jo ikke annetMhmmå bare le jeg
![]()
Ja! Jeg blir akktid enstelig for mat og drikke i fryseren og kjøleskapet når strømmen går...Hmmm...håper de snart klarer å fikse det![]()