Hva skal dere se på TV i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
71 grader nordHva skal dere se på TV i kveld?
Blir det seier i dag da?Snart i gang med 2. Omgang nå
Sinnasnekkeren, jakten på kjærligheten og 71 grader nordHva skal dere se på TV i kveld?
Mener du slike snyltere?Jeg blir så oppgitt over friske folk som sitter på ræv og klager på pengene de får fra nav!
Oj. Høres ut som at du har hatt nok å gjøre![]()
Ser dårlig utBlir det seier i dag da?
Heiså koselig å se deg igjen!
Hva har du gjort i helga?![]()
Ikke alle. For all del. Det er mange som har mistet jobben i disse dager og det er kjempe tragisk. Det er mange som søker på ene jobben etter den andre uten å få jobb.Mener du slike snyltere?
Jo, men nå sa du "sitter på ræva".Ikke alle. For all del. Det er mange som har mistet jobben i disse dager og det er kjempe tragisk. Det er mange som søker på ene jobben etter den andre uten å få jobb.
Så har du de som ikke gjør noe, og klager på at de ikke får mere penger
Jeg har istet jobben å klagee på nav. Synes det er latterlig lite man får etter å ha vært i arbeidslivet i mange år. Så jeg blur sur når noen sitter å sier det bare er å gjøre noe med det om man klager.!Ikke alle. For all del. Det er mange som har mistet jobben i disse dager og det er kjempe tragisk. Det er mange som søker på ene jobben etter den andre uten å få jobb.
Så har du de som ikke gjør noe, og klager på at de ikke får mere penger
Ja, det burde vel være mulig?Dere en liten sprø ide....
Vi er nå på 901 sider (eller litt over 18.000 innlegg) på denne tråden.
Skal vi se om vi klarer å passere 1.000 sider eller 20.000 innlegg i kveld?
Det er mye daDere en liten sprø ide....
2.000 innlegg..Det er mye da
Nja. Ofte og ofte... Er vel ofte nok. Men har aldri vært så ille som nå da. Var plaget med det forrige gang også. Ikke noe kultDet er langt i fra noengodt i allefall...
Har du det ofte eller?
Blir 71°NHva skal dere se på TV i kveld?
Men da må det være noen jer også2.000 innlegg..
Med mange nok, og litt liv her burde det være mulig
Er med på denDere en liten sprø ide....
Men du prøver jo å gjøre noe med situasjonen...Jeg har istet jobben å klagee på nav. Synes det er latterlig lite man får etter å ha vært i arbeidslivet i mange år. Så jeg blur sur når noen sitter å sier det bare er å gjøre noe med det om man klager.!