Skravletråd september

Jeg har istet jobben å klagee på nav. Synes det er latterlig lite man får etter å ha vært i arbeidslivet i mange år. Så jeg blur sur når noen sitter å sier det bare er å gjøre noe med det om man klager.!
Men du prøver faktisk å få deg jobb....
De jeg kaller snyltere er de som bare sitter og klager uten å prøve å gjøre noe med situasjonen selv.

Ikke alle. For all del. Det er mange som har mistet jobben i disse dager og det er kjempe tragisk. Det er mange som søker på ene jobben etter den andre uten å få jobb.
Så har du de som ikke gjør noe, og klager på at de ikke får mere penger
Nei man kan ikke forvente å få slengt penger etter seg bare fordi man sitter rett opp og ned. Med mindre man er syk selvfølgelig.

Nja. Ofte og ofte... Er vel ofte nok. Men har aldri vært så ille som nå da. Var plaget med det forrige gang også. Ikke noe kult :(
Har sluppet unna det jeg...heldigvis.

Ble ikke avgitt mye stemme i dag nei :( kom halvveis til stemmelokalet før vi måtte snu. Det ligger fem minutter fra oss.
Fikk så intense luftsmerter :( så nå ligger jeg i senga
Du kan vel enda rekke det, om formen går seg til? Skjønner om du ikke orker altså.

Heldig da! Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er plaget. Spiser mye knekkebrød og frukt. Det skal jo hjelpe på fornøyelsen :-/
Det skal det da... hmm,nei ikke vet jeg..fungerer ikke noe fra apoteket da?

Spørs på formen ja :( men ser dårlig ut nå.

Må sjekke hva apoteket har altså... Kan ikke ha det sånn frem til mars!!
Kan gå dårlig det ja... :/
Finnes vell flere muligheter der kan jeg tenke meg ;)

Back
Topp