• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd september

Hei:D så koselig å se deg igjen!
Hva har du gjort i helga?:)

Først fotballturnering lørdag før lunsj, noe handling, rydde/vaske hus, besøk av mine foreldre som da fordelte seg på Pappa i kjelleren med mannen for å skru skap og mamma i stua med meg. Til lenge etter min leggetid, så jeg er veldig sengeklar....

Dere en liten sprø ide....
Vi er nå på 901 sider (eller litt over 18.000 innlegg) på denne tråden.
Skal vi se om vi klarer å passere 1.000 sider eller 20.000 innlegg i kveld?

Ikke alle. For all del. Det er mange som har mistet jobben i disse dager og det er kjempe tragisk. Det er mange som søker på ene jobben etter den andre uten å få jobb.
Så har du de som ikke gjør noe, og klager på at de ikke får mere penger
Jo, men nå sa du "sitter på ræva".
Jeg vil ikke si at aktive arbeidssøkere sitter på ræva, og er derfor ikke i den gruppen du siktet til

Ikke alle. For all del. Det er mange som har mistet jobben i disse dager og det er kjempe tragisk. Det er mange som søker på ene jobben etter den andre uten å få jobb.
Så har du de som ikke gjør noe, og klager på at de ikke får mere penger
Jeg har istet jobben å klagee på nav. Synes det er latterlig lite man får etter å ha vært i arbeidslivet i mange år. Så jeg blur sur når noen sitter å sier det bare er å gjøre noe med det om man klager.!

Det er langt i fra noengodt i allefall...
Har du det ofte eller?
Nja. Ofte og ofte... Er vel ofte nok. Men har aldri vært så ille som nå da. Var plaget med det forrige gang også. Ikke noe kult :(

Jeg har istet jobben å klagee på nav. Synes det er latterlig lite man får etter å ha vært i arbeidslivet i mange år. Så jeg blur sur når noen sitter å sier det bare er å gjøre noe med det om man klager.!
Men du prøver jo å gjøre noe med situasjonen...

Back
Topp