Skravletråd september

Du har en full liste altså :p Blir deilig å få det unna gjort da ;) Hva skal dere ha i dag?
Ja, det er det.også hører det med til høsten ;)

Jepp. Synes aldri det stopper med det husarbeidet :p men blir vel mye rot med baby i hus. Synes det ligger gulpe kluter i hver eneste krok her i huset til enhver tid :p

Idag blir det strimlet svinekjøtt stekt med gulrot, chili, hvitløk og spinat med sitron over. Og pitabrød :) hva skal dere ha da?

Jepp. Synes aldri det stopper med det husarbeidet :p men blir vel mye rot med baby i hus. Synes det ligger gulpe kluter i hver eneste krok her i huset til enhver tid :p

Idag blir det strimlet svinekjøtt stekt med gulrot, chili, hvitløk og spinat med sitron over. Og pitabrød :) hva skal dere ha da?
Ser den ;) Hørtes godt ut :)
Vet ikke enda.. :p Nå nyter jeg lasagne til lunsj :p

Mhm, jeg liker det godt :) Samboeren gidder som regel ikke å spise det, så han pleier å kast om jeg ikke sier at jeg skal spise det

Hehe, høres ut som meg igrunn. Samboer spiser all slags middager som rester og, men jeg er mer kresen der :p

Tror jeg har verdens beste lillesøster ;) hun går på vidergående rett bortom her jeg går,og nå kom hun innom med en solsikkebukett og lakris ❤

Back
Topp