Vi hadde pizzaBegynner å bli sulten nå.
Kanskje jeg skal begynne på noe lunsj.
Hva har jeg lyst på montro???
Hva har dere til lunsj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde pizzaBegynner å bli sulten nå.
Kanskje jeg skal begynne på noe lunsj.
Hva har jeg lyst på montro???
Hva har dere til lunsj?
God ettermiddagGod dag jenter![]()
Hva driver dere dagen med? Her koser jeg meg under teppet i sofaen, med jordmødrene på tv og strikketøyet i hendene![]()
Deilig å roe ned littKjenner at helgen har vært hektisk!Glad jeg ikke har noen planer i dag...
Hva slags husarbeid står på lista da?Heihei![]()
Her er det husarbeid og baby som vanligdin dag høres herlig ut den!
Hvorfor gruer du deg??Så fint![]()
Joda, har det fint. Guttungen har vært hjemme i dag. Planleggningsdag. Han ble nettop hentet av farmoren, og skal sove der i natt![]()
Skal til legen kl. 14.00, og kjenner jeg gruer meg veldig![]()
Ellers får vi besøk i kveld av venner.
Han får diske oppDet skal jeg...gubben skal jammen meg få ordne til middag når han kommer hjem ogs,da jeg sliter litt med å gå i dag![]()
Må jo detMå til noen ganger det også
Hva slags husarbeid står på lista da?
Baby er vel kos
Trenger en ikke så hektisk dag.. Kjenner at gårsdagen har tatt på kroppen + lite søvn.. Men samtidig så handla jeg inn til eplekake i helga, så burde bake den.. Får se.. Så blir det jo stemming i ettermiddag/kveld.
Tross altNei det gidder jeg ikke.
Skal tross alt ta meg av lille U også
Lettvint og godtBle knekkebrød her også
OkGod ettermiddag
Jeg sitter på jobb og skal være her helt til kl 2030..
Kos deg![]()
I dag har vi vært på senteret. Minien trengte vist superheltsokker.. fant det ikke![]()
Tror jeg skal holde meg unna sentre en stund fremover.I dag har vi vært på senteret. Minien trengte vist superheltsokker.. fant det ikke![]()
Men litt demotiverende med den trege starten jeg har hatt på månedenTross alt
Men du hadde klart det med glans...jeg har jo pause![]()
Du har en full liste altsåKlesvask, vaske kjøkken, tømme oppvaskmaskin, papirarbeid, rydde stua og vaske dusjen tenker jeg.og lage middag til mannen
![]()
Eplekake er godtmed vaniljeis
![]()
Full fokus på hvile de neste ukene nåDeilig å roe ned litt![]()
Blir jo at jeg får dårlig samvittighet da han har vært oppe siden 5 og kommer hjem fra jobb kl.15 å må begynne rett på matordningHan får diske oppSå får du chillen på sofaen
![]()
Hente pakker og kjøpe sminkeHva skal du der?