jenta86
Gift med forumet
Nei,syns de gjorde det braDa var det jo ikke så verst!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei,syns de gjorde det braDa var det jo ikke så verst!![]()
HeheHuff, er vel denne helgen vi skulle vært hjemme![]()
Får håpe det holder segHeheskal ikke klage på helga her nei
![]()
Ganske stille herGanske rolig på forumet i dag?
Blir vel ikke mer oktoberhint av slikt?
Herlig å bruke naturen når man har den tilgjengeligkoselig med besøk av svigerfarnatalia koset seg på en liten trilletur idag
har så fint nærområde rundt her, så må vel opp i skogen å plukke blåbær og! hun fikk bærplukker av farfaren sin forrige gang han var her
idag er siste dagen med snop annet lørdag og er spent på det !! vi skal kun spise bakst bakt med speltmelk og sukrin
og mannen skal tvinges i vitaminer siden han spiser ikke grønnsaker
![]()
hi hiHar vært i dusjen, mannen har gjort klar ungene for å hente K.
Mens jeg går i bare morgenkåpen forsvinner de ut døren.
Jeg inn på soverommet, en time stillhet før de kommer tilbake og svigermor kommer itillegg.
Slenger morgenkåpen på sengen for å kle på meg.
Mens jeg står det splitter naken ringer det på døren og svigermor valser inn i gangen....
Mhm.. Våkna midt på natten og fortalte samboeren om drømmen. Når jeg våkna hadde jeg glemt den, men samboeren sa: så du fødte en dinosaur du.. Og da kom jeg på drømmen igjenAuch for en drøm
Det var nok lurt gjortDrev og skulle kjøpe nye klær her om dagen faktisk... Men utsatte det.
tusen takkHerlig å bruke naturen når man har den tilgjengelig
Lykke til med sunnere kosthold!
Mhm.. Så mye rart man skal drømme når man er gravidHelligejul, for en drøm![]()
Jeg har stemt idaghva er deres planer for morgen da?
her skal jeg levere jenta mi i barnehagen og avbestille tannlegen. jeg er ikke i form til å sitte i den stolen i morgenjo også må jeg stemme da
![]()
Lenge siden vi har hattDet er nydeligperfekt søndagsmat
![]()
Oi, så flink han erOver to t med lekser unnagjort ,nå har kb forsvunnet til ei venninne
HahaDrømte mange ganger at jeg fødte. Fleste gangene var det ikke en baby en ganghahha
Kan bli litt intenstJa, det var på tidevi har jo gått oppå hverandre hjemme i 2mnd nå... Han begynner heldigvis på jobb igjen imorgen
![]()
Så bra daTakkdagen var fin
![]()
spennende med kommunemøte daJeg har stemt idag
I morgen skal jeg i kommunemøte og så på jobb..
Haha
Så mye rart man skal drømme.. Har hatt en del rare drømmer og mareritt...
Hva?Lenge siden vi har hattgutta liker det ikke..