Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, gjør visst detDet klarer du bra![]()
Liker du ikke Frost? Jeg elsker den filmen nesten mer enn veslaJada det blir det
Hva er det til middag ?
Jeg er så glad jeg ikke har barn som er gamle nok til å se den filmen !
Vært på fest eller noe? Hihi.*måvaskehusetførungenekommerhjem, menersåslitenetternatten*
Haha, hvem ble mest flau...?Har vært i dusjen, mannen har gjort klar ungene for å hente K.
Mens jeg går i bare morgenkåpen forsvinner de ut døren.
Jeg inn på soverommet, en time stillhet før de kommer tilbake og svigermor kommer itillegg.
Slenger morgenkåpen på sengen for å kle på meg.
Mens jeg står det splitter naken ringer det på døren og svigermor valser inn i gangen....
Hun kom ikke inn på soverommet, heldigvis.Haha, hvem ble mest flau...?
Liker du ikke Frost? Jeg elsker den filmen nesten mer enn vesla![]()
Joda men jeg er så lei av denHar vært i dusjen, mannen har gjort klar ungene for å hente K.
Mens jeg går i bare morgenkåpen forsvinner de ut døren.
Jeg inn på soverommet, en time stillhet før de kommer tilbake og svigermor kommer itillegg.
Slenger morgenkåpen på sengen for å kle på meg.
Mens jeg står det splitter naken ringer det på døren og svigermor valser inn i gangen....
Jepp. Og mannen og jeg burde virkelig vasket før vi henter ungene, men det er så vanskelig. Vi har stort sett vært i senga i dagVært på fest eller noe? Hihi.
Det er deiligYay!!! Fant noen gravidklær som jeg var helt sikker på at jeg hadde gitt bort!!!penger spart!
Ja!! En bukse for 500 kroner liksom... Hadde glemt hvor dyrt klær kan væreDet er deiligfor fyyy det er dyrt
Beste plassen å være i bakfylla! Jeg har holdt sofaen i dag gitt. Siden ungene er hjemme...Jepp. Og mannen og jeg burde virkelig vasket før vi henter ungene, men det er så vanskelig. Vi har stort sett vært i senga i dag![]()
Yay!!! Fant noen gravidklær som jeg var helt sikker på at jeg hadde gitt bort!!!penger spart!
Omg! Tidenes drøm
Drømte at jeg fødte en dinosaur på 15-20cm og den var fortsatt i fostersekken med bare hodet på utsiden av fostersekken![]()
Haha![]()
Det var litt luksus. Bare oss to i senga på søndag morgenBeste plassen å være i bakfylla! Jeg har holdt sofaen i dag gitt. Siden ungene er hjemme...
Ja, helt syke drømmerHaha, de graviddrømmene altså![]()
Så braJa!! En bukse for 500 kroner liksom... Hadde glemt hvor dyrt klær kan værevil heller bruker pengene på noe annet. Ble veldig letta nå. Hadde endel amme-bher også. Så det var bare helt supert!!!