Skravletråd september

*måvaskehusetførungenekommerhjem, menersåslitenetternatten*​

Jada det blir det :)

Hva er det til middag ?

Jeg er så glad jeg ikke har barn som er gamle nok til å se den filmen !
Liker du ikke Frost? Jeg elsker den filmen nesten mer enn vesla:)

Har vært i dusjen, mannen har gjort klar ungene for å hente K.
Mens jeg går i bare morgenkåpen forsvinner de ut døren.
Jeg inn på soverommet, en time stillhet før de kommer tilbake og svigermor kommer itillegg.
Slenger morgenkåpen på sengen for å kle på meg.
Mens jeg står det splitter naken ringer det på døren og svigermor valser inn i gangen....

Jeg inn på soverommet, en time stillhet før de kommer tilbake og svigermor kommer itillegg.
Mens jeg står det splitter naken ringer det på døren og svigermor valser inn i gangen....
Haha, hvem ble mest flau...?

Omg! Tidenes drøm :p
Drømte at jeg fødte en dinosaur på 15-20cm og den var fortsatt i fostersekken med bare hodet på utsiden av fostersekken :p
Haha :p

Liker du ikke Frost? Jeg elsker den filmen nesten mer enn vesla:)
Joda men jeg er så lei av den :P

Å nei !! Kjedelig....

Vært på fest eller noe? Hihi.
Jepp. Og mannen og jeg burde virkelig vasket før vi henter ungene, men det er så vanskelig. Vi har stort sett vært i senga i dag:p

Yay!!! Fant noen gravidklær som jeg var helt sikker på at jeg hadde gitt bort!!! :D penger spart!

Det er deilig :) for fyyy det er dyrt
Ja!! En bukse for 500 kroner liksom... Hadde glemt hvor dyrt klær kan være :P vil heller bruker pengene på noe annet. Ble veldig letta nå. Hadde endel amme-bher også. Så det var bare helt supert!!!

Jepp. Og mannen og jeg burde virkelig vasket før vi henter ungene, men det er så vanskelig. Vi har stort sett vært i senga i dag:p
Beste plassen å være i bakfylla! Jeg har holdt sofaen i dag gitt. Siden ungene er hjemme...

Da sover snupps søtt oppå meg mens mannen forbereder til middag. :)

Beste plassen å være i bakfylla! Jeg har holdt sofaen i dag gitt. Siden ungene er hjemme...
Det var litt luksus. Bare oss to i senga på søndag morgen:)

Ja!! En bukse for 500 kroner liksom... Hadde glemt hvor dyrt klær kan være :P vil heller bruker pengene på noe annet. Ble veldig letta nå. Hadde endel amme-bher også. Så det var bare helt supert!!!
Så bra :) jeg har spart på mine !

Men jeg kjøpte genser i går. Helt vanlig strikkegenser

1050 på 25%

Back
Topp