Boblefrua
Forumet er livet
Dårlig form?Beste plassen å være i bakfylla! Jeg har holdt sofaen i dag gitt. Siden ungene er hjemme...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dårlig form?Beste plassen å være i bakfylla! Jeg har holdt sofaen i dag gitt. Siden ungene er hjemme...
Ja, helt syke drømmer![]()
Hva skal han lage da?Da sover snupps søtt oppå meg mens mannen forbereder til middag.![]()
Nam nam. Fikk jeg lyst på også.Blir pannekaker og ertesuppe idag![]()
Nam nam. Fikk jeg lyst på også.
Her sover mini til puppen minDa sover snupps søtt oppå meg mens mannen forbereder til middag.![]()
Her sover mini til puppen min. Gubben rydder på eiendommen vi skal få bygge på så den blir klar til bygging
. Sulten kjenner jeg så må vel få meg noe mat jeg også snart
![]()
Tipper han koser seg![]()
Ikke så langt unna da![]()
Ja elsker å ha han nær meg slikSå koselig når de sovner på oss![]()
Hva skal dere bygge?
Ja elsker å ha han nær meg slik
Ikke så langt fra der vi bor nå. Gubben kjøpte tomten for mange år siden. Er litt utfor Stavanger
![]()
Ja blir eneboligElsker å la henne sove på brystet mitt. Hun sover alltid ekstra godt da![]()
Skal dere bygge hus?![]()
Det er bra,hjem i dag?
Ja blir enebolig. Har fått onkelen min til å tegne så nå er det meste klart til bygging når det gjelder papirer og rammetillatelse. Så må bare tomten ryddes slik at det faktisk går an å bygge noe der. Har en svigerfar som liker å samle på ting fordi det er jo kjekt å ha eller en kan få bruk for det. Og da er det snakk om x antall biler, båter, stål osv som han har plassert på tomten. I tillegg til noen trær som må vekk
Idag blir det kjøttkaker med Pavlova til dessertJada det blir det![]()
Hva er det til middag ?
Jeg er så glad jeg ikke har barn som er gamle nok til å se den filmen !
Ønsker lykke til*måvaskehusetførungenekommerhjem, menersåslitenetternatten*
HahaHar vært i dusjen, mannen har gjort klar ungene for å hente K.
Mens jeg går i bare morgenkåpen forsvinner de ut døren.
Jeg inn på soverommet, en time stillhet før de kommer tilbake og svigermor kommer itillegg.
Slenger morgenkåpen på sengen for å kle på meg.
Mens jeg står det splitter naken ringer det på døren og svigermor valser inn i gangen....
Jeg har satt på en vaskØnsker lykke til![]()