Skravletråd september

Hvor har det blitt av Regina?

Her sover mini til puppen min:-). Gubben rydder på eiendommen vi skal få bygge på så den blir klar til bygging:-). Sulten kjenner jeg så må vel få meg noe mat jeg også snart :-)

Så koselig når de sovner på oss :)

Hva skal dere bygge?

Ja elsker å ha han nær meg slik:-)
Ikke så langt fra der vi bor nå. Gubben kjøpte tomten for mange år siden:-). Er litt utfor Stavanger :-)

Elsker å la henne sove på brystet mitt. Hun sover alltid ekstra godt da :)

Skal dere bygge hus? :)

Elsker å la henne sove på brystet mitt. Hun sover alltid ekstra godt da :)

Skal dere bygge hus? :)
Ja blir enebolig:-). Har fått onkelen min til å tegne så nå er det meste klart til bygging når det gjelder papirer og rammetillatelse. Så må bare tomten ryddes slik at det faktisk går an å bygge noe der. Har en svigerfar som liker å samle på ting fordi det er jo kjekt å ha eller en kan få bruk for det. Og da er det snakk om x antall biler, båter, stål osv som han har plassert på tomten. I tillegg til noen trær som må vekk

Ja blir enebolig:-). Har fått onkelen min til å tegne så nå er det meste klart til bygging når det gjelder papirer og rammetillatelse. Så må bare tomten ryddes slik at det faktisk går an å bygge noe der. Har en svigerfar som liker å samle på ting fordi det er jo kjekt å ha eller en kan få bruk for det. Og da er det snakk om x antall biler, båter, stål osv som han har plassert på tomten. I tillegg til noen trær som må vekk

Åh. Sparer vel mye penger på at han har tegna da:)
oj, endel å rydde da :O når begynner byggingen?

Har vært i dusjen, mannen har gjort klar ungene for å hente K.
Mens jeg går i bare morgenkåpen forsvinner de ut døren.
Jeg inn på soverommet, en time stillhet før de kommer tilbake og svigermor kommer itillegg.
Slenger morgenkåpen på sengen for å kle på meg.
Mens jeg står det splitter naken ringer det på døren og svigermor valser inn i gangen....
Haha:P hello svigers:P

Back
Topp