Oj oj. Går unna herOh over 2900 innlegg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj oj. Går unna herOh over 2900 innlegg![]()
AhHuff :/ håper dethan hjelper til når han vil
her er det ME som blir forsterket, men før fødsel hadde jeg det som deg og det er ikke godt :/
Ingen planer i det hele tatt!Noen spennende planer i dag da jenter?![]()
Er det ikke typisk? Men men. Får håpe besøket er koselig daEndelig sovnet. Så fikk vi besøk![]()
Hørtes lovende utKanskje en trøst at det allerede er litt bedre hos meg?hatt helt sinnsyke smerter som har resultert i sengeliggende og fosterstilling i dagesvis på det verste. Fikk første mensen forrige lørdag etter fødsel. Den var tre dager lengre enn før, men var på langt nær så vondt. Murringer -ja, men på langt nær hva det var
![]()
Deilig at det har blitt vindstille daNå blåser det ikke mer her![]()
Tipper han koser segMannen har alenehelg hjemme![]()
Ikke så langt unna daDen er ikke så langt ifra Haugesund![]()
Hørtes lovende utBlir fornøyd bare jeg slepper oppkast og feber jeg
Har 4-6dager mens, så 7-9 dager gjør ikke noe om jeg kan bytte bort de verste plagene...
Så bra, da er det kanskje håp for meg også!Det høres ikke bra ut! Jeg og har hatt vonde menstruasjoner og det ble mye bedre etter fødsel.
10 uker?! Omg! Gruer meg... Håper jeg ikke blør så lenge.. Og så mensen nesten like etterpå?! Hvordan merker du forskjell på de 2?Vanligvis fem dager her. Håper det kommer tilbake. Blødd i nesten ti uker etter fødsel. Er ti uker siden idag dabare noen dager opphold, så kom mensen for fullt
Uff, oppkast og feber hadde jeg heldigvis aldri. Håper virkelig det endrer seg for deg også![]()
10 uker?! Omg! Gruer meg... Håper jeg ikke blør så lenge.. Og så mensen nesten like etterpå?! Hvordan merker du forskjell på de 2?
Heldig duJa, det håper jeg virkelig!
Yes gjør visst detOj oj. Går unna her![]()
Det var dårlig planlagtEndelig sovnet. Så fikk vi besøk![]()
Au, au i øra igjen?!Det også ja,men igså piping i ører.
Liker å sove på natta jegMakan så kjip du er da!
Her kjører nr 2En stk vaskemaskin satt på![]()
Nettopp ferdig på cup for fotballaget til jenta. Skal kjøre henne hjem før jeg skal tilbake å ha kioskvaktIngen planer i det hele tatt!
Du da?
Kos deg med bokaMå lese bok![]()