Skravletråd september

Renselsen var i syv uker. Så var det pause i en dag. Var på seks ukers kontrollen min hos gyn. Måtte ta prøve inni livmora der og endte opp med ny blødning i nesten to uker. Pause i to dager og så kom mensen. På gyn sa de at jeg hadde tykke slimhinner. Og halvanna uke seinere begynte murringene og så kom mensen. Kjenner den igjen flere dager før den kommer :p heldigvis ikke like store smerter som før. Men får forvarslet, som vanlig :p
Ok. Hm..
Skal man ha 6 ukers konrtoll hos både gyn og lege eller er det valgfritt hvor man går?

Ikke akkurat. I går endte jeg opp med å si til dem at de ikke kan bo sammen, at en må bo hos meg og en hos pappaen, for jeg orker ikke den slossingen og kranglingen. Da snudde dem helt og endte opp med å sovne hånd i hånd i samme seng......
Oi, så den trusselen fungerte altså?!:P
Herlige småtroll!❤️

Ok. Hm..
Skal man ha 6 ukers konrtoll hos både gyn og lege eller er det valgfritt hvor man går?

Man bestemmer selv. Hadde keisersnitt jeg da. Var noen ganger på sykehus for sjekk av såret. Ble spurt om jeg ville ha kontrollen der, så takka bare ja :) visste jeg vil innvendig ultralyd da og gyn undersøkelse så valgte å ta den på sykehuset :)

Man bestemmer selv. Hadde keisersnitt jeg da. Var noen ganger på sykehus for sjekk av såret. Ble spurt om jeg ville ha kontrollen der, så takka bare ja :) visste jeg vil innvendig ultralyd da og gyn undersøkelse så valgte å ta den på sykehuset :)
Ok ;) Har veldig flink og god gyn som jeg er hos 1 gang i året fast. Så da vil jeg nok dra til hu. Eneste er at hun har få ledige timer, så får ringe for å bokke time like etter fødselen da ;)

Nettopp ferdig på cup for fotballaget til jenta. Skal kjøre henne hjem før jeg skal tilbake å ha kioskvakt :p så får vi besøk til kl.18 da er det tvkamp der vi håper på Gull :D
Koselig dag da:D
Hvordan gikk det med jenta på cup da?

Nå må jeg virkelig se og skjerpe meg.
Ligger bak ajour jo.
Har virkelig ikke hatt skravle tiden den siste tiden.
Får sett inn giret i kveld etter at gjestene har dratt og ungene er i seng

Ok ;) Har veldig flink og god gyn som jeg er hos 1 gang i året fast. Så da vil jeg nok dra til hu. Eneste er at hun har få ledige timer, så får ringe for å bokke time like etter fødselen da ;)

Ville nok ringte like etter fødselen da :) for å sikre deg time :)

Ah ;) Får håpe han vil nå da ;)
Her er det Endomiotriose. Hadde en mislykka operasjon for 3 årsiden ifht det. Så krysser fingrene for at graviditeten og fødselen fungerer bedre på å bli kvitt det verste.
Ja :) håper den er bedre da ja :) jeg lå i fosterstilling og slik, men kastet ikke opp og hadde feber. Men håpet at det ville forandre seg og det gjorde det :)

Koselig dag da:D
Hvordan gikk det med jenta på cup da?
Ble en tap & 2 uavgjort,men de spilte mot de som ett år eldre,så de gjorde det bra ;)

Back
Topp