Skravletråd september

Huff :/ håper det :) han hjelper til når han vil :p her er det ME som blir forsterket, men før fødsel hadde jeg det som deg og det er ikke godt :/
Ah ;) Får håpe han vil nå da ;)
Her er det Endomiotriose. Hadde en mislykka operasjon for 3 årsiden ifht det. Så krysser fingrene for at graviditeten og fødselen fungerer bedre på å bli kvitt det verste.

Kanskje en trøst at det allerede er litt bedre hos meg? :p hatt helt sinnsyke smerter som har resultert i sengeliggende og fosterstilling i dagesvis på det verste. Fikk første mensen forrige lørdag etter fødsel. Den var tre dager lengre enn før, men var på langt nær så vondt. Murringer -ja, men på langt nær hva det var :)
Hørtes lovende ut :) Blir fornøyd bare jeg slepper oppkast og feber jeg ;) Har 4-6dager mens, så 7-9 dager gjør ikke noe om jeg kan bytte bort de verste plagene...

Hørtes lovende ut :) Blir fornøyd bare jeg slepper oppkast og feber jeg ;) Har 4-6dager mens, så 7-9 dager gjør ikke noe om jeg kan bytte bort de verste plagene...

Vanligvis fem dager her. Håper det kommer tilbake. Blødd i nesten ti uker etter fødsel. Er ti uker siden idag da :p bare noen dager opphold, så kom mensen for fullt :p

Uff, oppkast og feber hadde jeg heldigvis aldri. Håper virkelig det endrer seg for deg også ;)

Vanligvis fem dager her. Håper det kommer tilbake. Blødd i nesten ti uker etter fødsel. Er ti uker siden idag da :p bare noen dager opphold, så kom mensen for fullt :p

Uff, oppkast og feber hadde jeg heldigvis aldri. Håper virkelig det endrer seg for deg også ;)
10 uker?! Omg! Gruer meg... Håper jeg ikke blør så lenge.. Og så mensen nesten like etterpå?! Hvordan merker du forskjell på de 2?
Heldig du ;) Ja, det håper jeg virkelig!

10 uker?! Omg! Gruer meg... Håper jeg ikke blør så lenge.. Og så mensen nesten like etterpå?! Hvordan merker du forskjell på de 2?
Heldig du ;) Ja, det håper jeg virkelig!

Renselsen var i syv uker. Så var det pause i en dag. Var på seks ukers kontrollen min hos gyn. Måtte ta prøve inni livmora der og endte opp med ny blødning i nesten to uker. Pause i to dager og så kom mensen. På gyn sa de at jeg hadde tykke slimhinner. Og halvanna uke seinere begynte murringene og så kom mensen. Kjenner den igjen flere dager før den kommer :p heldigvis ikke like store smerter som før. Men får forvarslet, som vanlig :p

Ingen planer i det hele tatt!:D
Du da?
Nettopp ferdig på cup for fotballaget til jenta. Skal kjøre henne hjem før jeg skal tilbake å ha kioskvakt :p så får vi besøk til kl.18 da er det tvkamp der vi håper på Gull :D

Back
Topp