spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Du skravler for mye her inneFår ikke sove![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skravler for mye her inneFår ikke sove![]()
Ah, du får slenge gubben rundt!
Er ikke mye oppegående selv med mensen... Har helt syke smerter som fører til oppkast og feber.. Håper smertene forandrer seg etter å ja fått unge. Både mamma og gyn min sier at den vil forandre seg..
Tror de formerer seg?
Ja... vanskelig å sove når tlf er med i sengaDu skravler for mye her inne![]()
KoseligSå bragodt hun er frisk
Her skal vi nok bare nyte sola, slappe av, lage middag og ellers kose med snupps. Enn du?![]()
Huff :/ håper detAh, du får slenge gubben rundt!
Er ikke mye oppegående selv med mensen... Har helt syke smerter som fører til oppkast og feber.. Håper smertene forandrer seg etter å ja fått unge. Både mamma og gyn min sier at den vil forandre seg..
HihiHøres herlig ut å få disket opp med mat til segHer er mannen sendt på butikk så jeg får meg ost på skiva
![]()
Koseligfår besøk
![]()
Hihifikk frokost/lunsj på sengen
![]()
Godt hun er frisk igjenGod dag jenterhva står på planen?
gjett hvem som er frisk igjen?
lille N
![]()
![]()
![]()
siste kuren med antibiotika idag
![]()
Leser bok jegJeg og! Men får ikke til å sove
Ja når man ikke hat fått gjort så mye i ukedagene såHar han lekser i helgen??![]()
Nei si det duSamme her. Nummer to for dagenble fire maskiner igår, hvor kommer alle disse klærne fra??:O
Nei si det du
Den andre er i gang her også
Kan ikke sove nåGå og legg deg en stund? Her fikk jeg heldigvis meg en time på sofaen. Daue trøtt..
Alt for norgeEr det noe gøy på tv i dag?
Jo stemmer detJa, var det ikke svigerfar som skulle komme? Synes huske du skrev det igår
Deilig med slik servering da![]()
Hva leser du?Leser bok jegkan ikke sove nå
Der regnbuen ender,snart ferdig nåHva leser du?![]()