Yeei, det er kjempe braSnart godteri og brus fri i en uke - 1 kilo ned! Går sakte, men sikkert riktig vei! *utålmodig sjel*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yeei, det er kjempe braSnart godteri og brus fri i en uke - 1 kilo ned! Går sakte, men sikkert riktig vei! *utålmodig sjel*
Hee tok det også tre år med flrste,6,5 år og still counting på andremannSkjønner deg godt jeg. Ufrivillig barnløshet selv om du har ei fra før, er urett og trist :/ tok 3 år før vår spire satt. Så vet det er sårt når det tar så lang tid før det går :/
Det er urettferdig for alle som slitee med å få barn de ønskee vil jeg sija en dag ! <3 det er ikke funnet noe galt med hormonene mine, men har ikke fått sjekket progestoron endatusen takk <3 skulle ønske det hadde klaffet idag jeg. synes det er urettferdig at vi som har mistet storesøster skal slite med å få søsken
hørtes ego ut men det er sånn jeg føler meg
Du er en driftig MusemorAndre oppvaskmaskin snart ferdig.
Hamburgerbrød står og hever
Kjøtt -"massen" som skal bli hamburgere står og godgjør seg.
Kjøkkenet må ryddes og vaskes for andre gang i dag..
Ikke rart jeg ikke har fått skravlet i dag, har jo bare vært på kjøkkenet jo..
Hva har dere gjort i dag?
Flott gjort av derevi har nettopp ringt politiet. Mistenker en for fyllekjøring..
Så koselig med hytteturJeg og barna er på hytta i helga og koser ossnå er det lørdagskos og barne TV
![]()
Dette er lenge sidenDu er en driftig Musemor
Vi har nettopp kommet fra bursdag hos mammahun fikk tv av oss, og ble hoppende glad
![]()
Så deilig da
Her har jeg endelig funnet sofa etter en hektisk dag![]()
Takk. Lurer på om det var en fyllakjører.Flott gjort av dere![]()
Hjemme igjen etter en hel dag på tusenfryd
Yeei, det er kjempe bra![]()
Den er kjip! Hvor gamle er de?Sovnet litt på sofaen, og våkner av at ungene regelrett sloss ute i gangen *den følelsen*
Ja, det burde jeg og ha tenkt på. Har 8 kg for myeGår fremoverEller rettere sagt, nedover
Innen jul skal jeg være på matchvekt!
Ja veldig koseligSå koselig da
Er lørdagsgodteri på barna og barneTV her
Hee tok det også tre år med flrste,6,5 år og still counting på andremann
Er bare å hive seg rundt. om en virkelig vil, så går detJa, det burde jeg og ha tenkt på. Har 8 kg for mye
Ved havetÅh, så koselig! Ønsker meg hytte en daghar dere hytte på fjellet eller ved havet?
![]()
Går fremoverEller rettere sagt, nedover
Innen jul skal jeg være på matchvekt!