Skravletråd september

Åh :/ men en dag klaffer det igjen for dere :) Håper bare det ikke er så lenge til! :)
ja en dag ! <3 det er ikke funnet noe galt med hormonene mine, men har ikke fått sjekket progestoron enda :) tusen takk <3 skulle ønske det hadde klaffet idag jeg. synes det er urettferdig at vi som har mistet storesøster skal slite med å få søsken :sad010 hørtes ego ut men det er sånn jeg føler meg

ja en dag ! <3 det er ikke funnet noe galt med hormonene mine, men har ikke fått sjekket progestoron enda :) tusen takk <3 skulle ønske det hadde klaffet idag jeg. synes det er urettferdig at vi som har mistet storesøster skal slite med å få søsken :sad010 hørtes ego ut men det er sånn jeg føler meg

Skjønner deg godt jeg. Ufrivillig barnløshet selv om du har ei fra før, er urett og trist :/ tok 3 år før vår spire satt. Så vet det er sårt når det tar så lang tid før det går :/

Pizzadeigen satt, lille i seng og teen inntatt :))

Skjønner deg godt jeg. Ufrivillig barnløshet selv om du har ei fra før, er urett og trist :/ tok 3 år før vår spire satt. Så vet det er sårt når det tar så lang tid før det går :/
ja jeg er jo det nå :( og det verste er at folk kritiserer meg og angriper meg for jeg er ikke ufrivllig barnløs. har jo ett barn før så må skjerpe meg osv. det sårer det :/ huff det var lenge :o vi har blitt gravide 4 ganger på under 1 år men mistet alle spirene dessverre :( det føles ikke riktig og jeg får tårer i øyne av å tenke på det nå :( vil så gjerne gi jenta mi søsken ..... :Heartbigred

Pizzadeigen satt, lille i seng og teen inntatt :))

Hørtes ut som en fin kveld :) her ligger jeg på sofaen og bare venter på at lillebror skal våkne for litt mat. Men han kan godt ligge i stua og sove til jeg legger meg, det blir så mye mer kos med litt "selskap" i stua selv om han sover Hehe

ja jeg er jo det nå :( og det verste er at folk kritiserer meg og angriper meg for jeg er ikke ufrivllig barnløs. har jo ett barn før så må skjerpe meg osv. det sårer det :/ huff det var lenge :eek: vi har blitt gravide 4 ganger på under 1 år men mistet alle spirene dessverre :( det føles ikke riktig og jeg får tårer i øyne av å tenke på det nå :( vil så gjerne gi jenta mi søsken ..... :Heartbigred

Prøv å ikke la deg påvirke av andres meninger om denne saken. Vi ønsker også et søsken til vår datter, dog om noen år. Vet selv jeg nok ville følt akkurat det samme som deg om det kommer til det punktet at vi og mister så mange ganger :/ Jenta di skal få søsken en dag <3

Hørtes ut som en fin kveld :) her ligger jeg på sofaen og bare venter på at lillebror skal våkne for litt mat. Men han kan godt ligge i stua og sove til jeg legger meg, det blir så mye mer kos med litt "selskap" i stua selv om han sover Hehe
Om lille bare vil sove vil det bli en enda bedre kveld :P
Har du han ute sammen med deg hele kvelden til dere begge legger dere? :)

Om lille bare vil sove vil det bli en enda bedre kveld :P
Har du han ute sammen med deg hele kvelden til dere begge legger dere? :)

Ja det hadde jo hvert en fordel Haha :P ja jeg har det, kunne fint lagt han på rommet for han pleier å sove hele kvelden og ikke våkne får rundt 24 for mat og slikt og så sove igjen. Men har bare ikke gjort det ennå da det er så kos å kunne se på en liten tass ligge å sove :P

Ja det hadde jo hvert en fordel Haha :p ja jeg har det, kunne fint lagt han på rommet for han pleier å sove hele kvelden og ikke våkne får rundt 24 for mat og slikt og så sove igjen. Men har bare ikke gjort det ennå da det er så kos å kunne se på en liten tass ligge å sove :p

Skjønner den godt. Vi liker å legge henne på rommet vårt mellom syv og åtte på kvelden. Deilig og ha litt voksentid sammen. Se film og strikke :) Hun sover så lett at hun ville aldri fått sove om hun var i stuen med oss :P

Men enig, det er kos å se på en liten en sove søtt ;)

Skjønner den godt. Vi liker å legge henne på rommet vårt mellom syv og åtte på kvelden. Deilig og ha litt voksentid sammen. Se film og strikke :) Hun sover så lett at hun ville aldri fått sove om hun var i stuen med oss :P

Men enig, det er kos å se på en liten en sove søtt ;)

Det problemet har ikke jeg da, han sover så godt med lyd rundt seg og våkner ikke av noe :P han er lik søstra på det området Hehe

Back
Topp