Her er denDa skal jeg sjekke den ut når husarbeidet er gjorthva var linken igjen?
![]()
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er denDa skal jeg sjekke den ut når husarbeidet er gjorthva var linken igjen?
![]()
Så godt, hva har du på?Nå er det straks pizza til middag![]()
Håper dere hadde det gøyPå tusenfryd![]()
Jeg har vært hos frisør med eldste og litt shopping, besøk av søsteren til mannen og bursdag hos mammaGod "morgen".
Er akkurat ferdig med frokosten nå.
Skal etterhvert rydde og vaske.
Hva skal dere i dag
HahaHihi..
Lille U ligger på sofaen ved siden av meg og koser seg med smokken sin og ser på meg med store øyne.
Slik ligger han en 5 minutter og lager godlyder.
Jeg tar han opp på fanget, 15 sekunder senere sover han...
Sovne på sofaen, nei det går ikke![]()
Selvfølgelig er det det.Hahamye bedre å sove på mamma
![]()
ja en dag ! <3 det er ikke funnet noe galt med hormonene mine, men har ikke fått sjekket progestoron endaÅh :/ men en dag klaffer det igjen for dereHåper bare det ikke er så lenge til!
![]()
hørtes ego ut men det er sånn jeg føler megja en dag ! <3 det er ikke funnet noe galt med hormonene mine, men har ikke fått sjekket progestoron endatusen takk <3 skulle ønske det hadde klaffet idag jeg. synes det er urettferdig at vi som har mistet storesøster skal slite med å få søsken
hørtes ego ut men det er sånn jeg føler meg
ja jeg er jo det nåSkjønner deg godt jeg. Ufrivillig barnløshet selv om du har ei fra før, er urett og trist :/ tok 3 år før vår spire satt. Så vet det er sårt når det tar så lang tid før det går :/

Pizzadeigen satt, lille i seng og teen inntatt)
ja jeg er jo det nåog det verste er at folk kritiserer meg og angriper meg for jeg er ikke ufrivllig barnløs. har jo ett barn før så må skjerpe meg osv. det sårer det :/ huff det var lenge
vi har blitt gravide 4 ganger på under 1 år men mistet alle spirene dessverre
det føles ikke riktig og jeg får tårer i øyne av å tenke på det nå
vil så gjerne gi jenta mi søsken .....
![]()
Om lille bare vil sove vil det bli en enda bedre kveldHørtes ut som en fin kveldher ligger jeg på sofaen og bare venter på at lillebror skal våkne for litt mat. Men han kan godt ligge i stua og sove til jeg legger meg, det blir så mye mer kos med litt "selskap" i stua selv om han sover Hehe
Om lille bare vil sove vil det bli en enda bedre kveld
Har du han ute sammen med deg hele kvelden til dere begge legger dere?![]()
Ja det hadde jo hvert en fordel Hahaja jeg har det, kunne fint lagt han på rommet for han pleier å sove hele kvelden og ikke våkne får rundt 24 for mat og slikt og så sove igjen. Men har bare ikke gjort det ennå da det er så kos å kunne se på en liten tass ligge å sove
![]()
Skjønner den godt. Vi liker å legge henne på rommet vårt mellom syv og åtte på kvelden. Deilig og ha litt voksentid sammen. Se film og strikkeHun sover så lett at hun ville aldri fått sove om hun var i stuen med oss
Men enig, det er kos å se på en liten en sove søtt![]()
Hurra for eggHun spiste nettopp egg ogsåå så koselig !!
![]()
Så deilig daHei damer!
Endelig kommet hjem etter noen herlige timer ute i knallværettrilletur er deilig når solen stråler
![]()
Hva gjør dere idag da?![]()
Jeg har pcos og det gjør det hvertfall vanskrligNei, det er sant. Kjenner til den også. Kjempa lenge sist jeg skulle ned i vekt. Før jeg ble gravid. Jobba knallhardt, men vekta stod i still..
Oh yes det hadde viHåper dere hadde det gøy![]()