Skravletråd september

Skjønner deg godt jeg. Ufrivillig barnløshet selv om du har ei fra før, er urett og trist :/ tok 3 år før vår spire satt. Så vet det er sårt når det tar så lang tid før det går :/
Hee tok det også tre år med flrste,6,5 år og still counting på andremann

ja en dag ! <3 det er ikke funnet noe galt med hormonene mine, men har ikke fått sjekket progestoron enda :) tusen takk <3 skulle ønske det hadde klaffet idag jeg. synes det er urettferdig at vi som har mistet storesøster skal slite med å få søsken :sad010 hørtes ego ut men det er sånn jeg føler meg
Det er urettferdig for alle som slitee med å få barn de ønskee vil jeg si

Andre oppvaskmaskin snart ferdig.
Hamburgerbrød står og hever
Kjøtt -"massen" som skal bli hamburgere står og godgjør seg.
Kjøkkenet må ryddes og vaskes for andre gang i dag..

Ikke rart jeg ikke har fått skravlet i dag, har jo bare vært på kjøkkenet jo..

Hva har dere gjort i dag?
Du er en driftig Musemor:D
Vi har nettopp kommet fra bursdag hos mamma:) hun fikk tv av oss, og ble hoppende glad:P

Du er en driftig Musemor:D
Vi har nettopp kommet fra bursdag hos mamma:) hun fikk tv av oss, og ble hoppende glad:p
Dette er lenge siden :p
Nå er ungen blitt foret med hamburgere, kjøkkenet vasket igjen, oppvaskmaskinen går igjen og jeg sitter og planlegger kveldens mat til oss voksene..

Så bra hun ble fornøyd

Ja, det burde jeg og ha tenkt på. Har 8 kg for mye
Er bare å hive seg rundt. om en virkelig vil, så går det ;)

Gikk ned 38 kg et år før jeg ble gravid. var på matchvekt i ca 1 år da. kjenner jeg savner den lette kroppen :P

Går fremover :) Eller rettere sagt, nedover :) Innen jul skal jeg være på matchvekt!

Må snart prøve bunaden og se hvor mye jeg mangler for å få den på jeg :P jeg skal ha den i dåpen så kan hende jeg må jobbe litt for det denne gangen er jeg redd Haha :P

Back
Topp