Skravletråd september

Hadde jeg bare kunne det:). Han har dratt for å lufte hunden før vi skal ut så jeg (forhåpentligvis) får mer enn de vanlige 5-10 minuttene jeg pleier å få til å gjøre meg klar. Så han er nok ikke hjemme igjen før tidligst halv 5-5. Og da er klokka så masse at vi må gjøre oss klar før vi må kjøre

ah, da blir det litt vanskeligere :P

krysser fingrene for at det ikke blir stress, og du får god til til å ordne deg ;)

ah, da blir det litt vanskeligere :P

krysser fingrene for at det ikke blir stress, og du får god til til å ordne deg ;)
Håper på det:-). Foreldrene mine skal sitte barnevakt og de kommer til senest kl 17. Vi skal være der til kl 18 så litt avløsning fra de også til å gjøre meg klar:-).

Håper på det:-). Foreldrene mine skal sitte barnevakt og de kommer til senest kl 17. Vi skal være der til kl 18 så litt avløsning fra de også til å gjøre meg klar:-).
Blir litt tid da :)

Håper på det:). Foreldrene mine skal sitte barnevakt og de kommer til senest kl 17. Vi skal være der til kl 18 så litt avløsning fra de også til å gjøre meg klar:).
så bra :)da får du i alle fall litt tid :)

Hihi jeg og :p ligger å har så vondt i magen og der nede pga mensen ... Håper det roer seg ned snart så jeg får tatt husarbeid :p
ååh, føler med deg. den kom hit sist søndag. første gang siden fødselen. aaaauau! Naproxen er en god venn å ha da . prøvd den? :)

Andre oppvaskmaskin snart ferdig.
Hamburgerbrød står og hever
Kjøtt -"massen" som skal bli hamburgere står og godgjør seg.
Kjøkkenet må ryddes og vaskes for andre gang i dag..

Ikke rart jeg ikke har fått skravlet i dag, har jo bare vært på kjøkkenet jo..

Hva har dere gjort i dag?

effektiv musemor :)

har du forresten oppskrift på noen gode hamburgerbrød ? kunne tenkt meg å prøvd å bake de selv fremfor å kjøpe de :P

her har vi vært ute lenge og nytet godværet. er knallsol her og deilig temp :) planer for kvelden da ?

effektiv musemor :)

har du forresten oppskrift på noen gode hamburgerbrød ? kunne tenkt meg å prøvd å bake de selv fremfor å kjøpe de :p

her har vi vært ute lenge og nytet godværet. er knallsol her og deilig temp :) planer for kvelden da ?
Har ikke laget før.
Brukte litt tid på å lese mange forskjellige oppskrifter, og lage min egen før jeg begynte å bake dem.
Den kommer på bloggen senere i dag, mest sannsynlig før kl 18.

Har hørt at de fra Trine's mat blogg sak være veldig gode

I kveld skal jeg spise biff med mannen :)

ååh, føler med deg. den kom hit sist søndag. første gang siden fødselen. aaaauau! Naproxen er en god venn å ha da . prøvd den? :)
Huff :/ nei men jeg har rester etter MA som må ut ... Kjenner de når de presser gjennom :( men takk for tipset :)

Effektiv du er da :D kun slappet av jeg og nå snart sove litt :p

Har ikke laget før.
Brukte litt tid på å lese mange forskjellige oppskrifter, og lage min egen før jeg begynte å bake dem.
Den kommer på bloggen senere i dag, mest sannsynlig før kl 18.

Har hørt at de fra Trine's mat blogg sak være veldig gode

I kveld skal jeg spise biff med mannen :)

Da skal jeg sjekke ut bloggen din ikveld ;)

Åh, hørtes deilig ut med biff. Her blir det hjemmelaget pizza. skal prøve å lage bunnen med pizzamel etter tips her inne :)

Da skal jeg sjekke ut bloggen din ikveld ;)

Åh, hørtes deilig ut med biff. Her blir det hjemmelaget pizza. skal prøve å lage bunnen med pizzamel etter tips her inne :)
Ved tanke på at
- jeg ikke er noe bake menneske
- aldri har laget hamburgerbrød før
- jeg har laget oppskriften selv
så ble de utrolig gode :)

Ligger ute nå

Back
Topp