Vært på shopping jeg. Når er det avslapping og få mini til å ta lur nr 2 før sommerfest i kveldHei damer!
Endelig kommet hjem etter noen herlige timer ute i knallværettrilletur er deilig når solen stråler
![]()
Hva gjør dere idag da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på shopping jeg. Når er det avslapping og få mini til å ta lur nr 2 før sommerfest i kveldHei damer!
Endelig kommet hjem etter noen herlige timer ute i knallværettrilletur er deilig når solen stråler
![]()
Hva gjør dere idag da?![]()
Vært på shopping jeg. Når er det avslapping og få mini til å ta lur nr 2 før sommerfest i kveld![]()
Jamitt er giga stort
jukset med penger jeg x)
Ble litt klær til mini og småting til hanHøres herlig utFått handlet noe fint da?
Ble litt klær til mini og småting til han. Også nytt antrekk til meg til i kveld
![]()
KoseligHar vært og funnet meg klær til i kveld da vi skal på sommerfest med jobben. Når prøver jeg å få mini til å ta den andre luren sin for dagen men ser ut til å bli en utfordring da han er lys våken. Resultatet blir sikkert en sutrete trøtt gutt i 4-5 tiden som vil sove da. Men sover han da blir han festlig å få til å sove til natten
Ellers får man ikke det man ønsker seghaha. pleier å gjøre det jeg ogsåmotherlode all the way
![]()
Her også. Har ikke kjøpt meg noe nytt siden jeg måtte kjøpe mammaklær for over 1 år sidenså braAlltid godt med noe nytt
Skulle ønske jeg kunne dra ut å handle nye antrekk. blir litt lei av den samme mammabuksa og de samme t-skjortene
![]()
Hehe. Ja holder nå ennå her med å få han til å sove æ. Har 1000 ting jeg skulle gjort før jeg skal ut i kveld men ser dårlig ut med det. Kjenner jeg gubben rett får jeg vel knapt med til til å gjøre meg klar også nå når mini ikke vil soveKoseligå kjenner godt det til den!! :/
Ellers får man ikke det man ønsker seg![]()
Hehe. Ja holder nå ennå her med å få han til å sove æ. Har 1000 ting jeg skulle gjort før jeg skal ut i kveld men ser dårlig ut med det. Kjenner jeg gubben rett får jeg vel knapt med til til å gjøre meg klar også nå når mini ikke vil sove
Her også. Har ikke kjøpt meg noe nytt siden jeg måtte kjøpe mammaklær for over 1 år siden![]()
Huff det er frustrerende :/ kjenner til den ogHehe. Ja holder nå ennå her med å få han til å sove æ. Har 1000 ting jeg skulle gjort før jeg skal ut i kveld men ser dårlig ut med det. Kjenner jeg gubben rett får jeg vel knapt med til til å gjøre meg klar også nå når mini ikke vil sove
Kos deg meg simsLille N sover og da skal mamma spille the simsmå rydde og vaske etterpå men det tar vi etterpå
![]()
Hadde jeg bare kunne detÅh, vanskelig når man ikke får barna til å sovne. spesielt når man skal noe! kan ikke mannen prøve å legge han ? så du får tid til å gjøre det du skal![]()
Her sovnet akkurat mini også. Til puppen så får se langt etter å gjøre det jeg tenkte å gjøre før vi skal utLille N sover og da skal mamma spille the simsmå rydde og vaske etterpå men det tar vi etterpå
![]()
Det skal jegKos deg meg simsHer må nok husarbeidet gjøres. Klærne bretter seg vel ikke selv
![]()
Det skal jegskal ta det etterpå for må sove litt og
skulle hatt maskin til det
![]()