Skravletråd september

Ble litt klær til mini og småting til han :). Også nytt antrekk til meg til i kveld:)

så bra :) Alltid godt med noe nytt ;) Skulle ønske jeg kunne dra ut å handle nye antrekk. blir litt lei av den samme mammabuksa og de samme t-skjortene :P

Har vært og funnet meg klær til i kveld da vi skal på sommerfest med jobben. Når prøver jeg å få mini til å ta den andre luren sin for dagen men ser ut til å bli en utfordring da han er lys våken. Resultatet blir sikkert en sutrete trøtt gutt i 4-5 tiden som vil sove da. Men sover han da blir han festlig å få til å sove til natten
Koselig :) å kjenner godt det til den!! :/

Koselig :) å kjenner godt det til den!! :/
Hehe. Ja holder nå ennå her med å få han til å sove æ. Har 1000 ting jeg skulle gjort før jeg skal ut i kveld men ser dårlig ut med det. Kjenner jeg gubben rett får jeg vel knapt med til til å gjøre meg klar også nå når mini ikke vil sove

Ellers får man ikke det man ønsker seg :p

Joda, det får man. men det tar jo bare så lang tid da :P pleier noen ganger å starte med en familie og ikke bruke juksekoder i det hele tatt. og bare jobbe meg opp til drømmehuset. bygge ut etter hvert som lønningene kommer :P

Hehe. Ja holder nå ennå her med å få han til å sove æ. Har 1000 ting jeg skulle gjort før jeg skal ut i kveld men ser dårlig ut med det. Kjenner jeg gubben rett får jeg vel knapt med til til å gjøre meg klar også nå når mini ikke vil sove

Åh, vanskelig når man ikke får barna til å sovne. spesielt når man skal noe! kan ikke mannen prøve å legge han ? så du får tid til å gjøre det du skal :)

Her også. Har ikke kjøpt meg noe nytt siden jeg måtte kjøpe mammaklær for over 1 år siden :p

Da er du vel unt det nye antrekket ;)
Her fikk jeg knapt brukt mine nye klær jeg handlet rett før vi fant ut jeg var gravid. så har en halv garderobe fullt av klær jeg ikke passer. Har snop stopp nå, så innen jul SKAL jeg inn i de klærne ;)

Snart godteri og brus fri i en uke - 1 kilo ned! Går sakte, men sikkert riktig vei! *utålmodig sjel*

Huff det er frustrerende :/ kjenner til den og

Lille N sover og da skal mamma spille the sims :p må rydde og vaske etterpå men det tar vi etterpå :p

Åh, vanskelig når man ikke får barna til å sovne. spesielt når man skal noe! kan ikke mannen prøve å legge han ? så du får tid til å gjøre det du skal :)
Hadde jeg bare kunne det:-). Han har dratt for å lufte hunden før vi skal ut så jeg (forhåpentligvis) får mer enn de vanlige 5-10 minuttene jeg pleier å få til å gjøre meg klar. Så han er nok ikke hjemme igjen før tidligst halv 5-5. Og da er klokka så masse at vi må gjøre oss klar før vi må kjøre

Back
Topp