Nå er vi i byen for å klippe håret på eldstemann, får besøk etterpå og skal i bursdag i ettermiddagHva skal dere i dag?
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er vi i byen for å klippe håret på eldstemann, får besøk etterpå og skal i bursdag i ettermiddagHva skal dere i dag?
Ja, vet. Men synes det er latterlig at det blir gitt permisjon etter 4 år hvis straffen er på mer enn 12 år. Helt latterlig! !Permisjon etter fire år. Spørs vel hva slags straff man har fått eller hvor lang. Mange sitter ofte i varetekt i den perioden ting skal gå gjennom rettssystemet og får derfor rabatt for hver dag i varetekt. Da blir straffen kortere.
Jeg har runda 500Over 2000![]()
Så braDet gikk fint![]()
Nei har jo babyn men hu sov![]()
TakkKjempe fint![]()
TakkDu er kjempe flink![]()
![]()
Mhm... Hun her hører vel min og malinga til katta mest.. Katta liker å ligge oppå magenInnmari klient jamen fint at de blir kjent med pappas stemme også før fødsel. Her hører lille mest min og hun på nabokontoret på jobb
God natt!! Jeg sovna i kveld og våkna i 20tiden så blæ.
Har fått nyhetsvarsling på mobil men orker ikke leseUff begynte nesten å gråte ettr å ha lest nyheter i dag
Og jeg savner de lydene!Elsker de lydene![]()
Takk det skal jeg gjøreDe leverer også hjem på dørasjekk tråd under "helse og velvære". La inn hvilken tredemølle vi har.
Jubler for det![]()
Så gøyPå tusenfryd![]()
NeiTakk
Ble ganske lei meg når jeg tok ut bodyen av vaskemaskinen! Hull på 2-3cmMå nedom strikkebutikken hos meg og spørre om hjelp til å få fiksa det...
Kose derePå tusenfryd![]()