Skravletråd september

Permisjon etter fire år. Spørs vel hva slags straff man har fått eller hvor lang. Mange sitter ofte i varetekt i den perioden ting skal gå gjennom rettssystemet og får derfor rabatt for hver dag i varetekt. Da blir straffen kortere.
Ja, vet. Men synes det er latterlig at det blir gitt permisjon etter 4 år hvis straffen er på mer enn 12 år. Helt latterlig! !

God morgen :) vi får se hvordan formen til lille N blir :) hun gråt sykt i natt og kom puss så tror den andre trommehinnen sprakk :( hun tar seg ikke til øret lenger. Feberen er mye lavere og fortsatt våtere bleier :D hun har en del slim så hun hoster og snørra renner. Men bedre ja, så nå går det rett vei håper vi :) i natt drømte jeg at min mann var rik :p

Hva skal dere idag? :)
Her blir vi inne og koser oss :) spille litt the sims etterpå, men først må jeg skravle litt da :D

Innmari klient ja ;) men fint at de blir kjent med pappas stemme også før fødsel. Her hører lille mest min og hun på nabokontoret på jobb :p

God natt!! Jeg sovna i kveld og våkna i 20tiden så blæ.
Mhm... Hun her hører vel min og malinga til katta mest.. Katta liker å ligge oppå magen :p
Fikk du sove til slutt?

God morgen!
Her ble det seint i seng, så da ble det seint opp igjen også.. Naboen hadde fest og samboeren så på film "med meg" (jeg sov meg stortsett igjennom filmene). :p
Planer for dagen?

Back
Topp