Skravletråd september

Så koslig,nyfødte er då skjønne.
Uff da,stakkars snuppa

Ja gleder meg såååå mye :D
Stakkars ja :( hun har diaré og er selvfølgelig ganske sår i rumpa :( et helvete å skifte bleier på henne.

Jeg kjørte en bitteliten nyfødt hjem fra sykehuset sist uke. Nesten 2 kg og 5 cm mindre enn min siste.

Oi! For tidlig født eller?
Koselig å være sjåfør <3 det var min venninne forrige gang siden vi ikke hadde bil <3

Stakkars ja :( hun har diaré og er selvfølgelig ganske sår i rumpa :( et helvete å skifte bleier på henne.

Koselig å være sjåfør <3 det var min venninne forrige gang siden vi ikke hadde bil <3
Født rett før termin:) er bare jeg som føder digre babyer:)

God bedring til jenta di

Oj, Kanskje ikke 1.75l men 1l går lett ned på en dag! En halv liter til frokost.

Er vanligvis glad i sjokolade men ikke nå. Sjokolademelk derimot ;)
Sjokolademelk gikk ikke til meg...gikk en liten stund aå ble jeg kjempe kvalm :p
Altså,ikke vær dag et går 1.75,kan være e værste dagene med halsbrann det går så mye da jeg vil helst inngå disse forferdelige halsbranntablettene :)

Haha ja de vet å holde liv i oss de hundene også:-). Jada fikk en god natts søvn ellers:-). Dere da?
Gikk faktisk greit ;) var stilt på gubben i natt så fikk sove til jeg mått på do halv 3 så sto jeg opp med hunden halv 7 :) så skal ikke klage :D

Det skjønner jeg,vondt når de ikke har det gody

Nei. Ekstra ille når hun gråter hver gang vi skifter på henne. Heldigvis hadde de vært flinke og skiftet på henne i bhg i går. Hun kom ikke hjem med blødende sår i rumpa, noe som ofte skjedde i den forrige bhg.
En far som puttet sønnen i vaskemaskinen fordi han var ulydig å som satt å hørte på hylene hanns til han døde...

:O herregud!!!! At det fins så syke folk der ute!!!!!

Back
Topp