jenta86
Gift med forumet
Idag kommer tantungen min(fra min storesøster) også kommer min lillesøster på overnattingsbesøk,så blir det cup på jentaHva skal dere i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag kommer tantungen min(fra min storesøster) også kommer min lillesøster på overnattingsbesøk,så blir det cup på jentaHva skal dere i dag?
Mhm ikke sant. Stakkars søstra på 5år som også hørte det..Nei. Ekstra ille når hun gråter hver gang vi skifter på henne. Heldigvis hadde de vært flinke og skiftet på henne i bhg i går. Hun kom ikke hjem med blødende sår i rumpa, noe som ofte skjedde i den forrige bhg.
:O herregud!!!! At det fins så syke folk der ute!!!!!
Hva f*** feiler det folk!!!!!En far som puttet sønnen i vaskemaskinen fordi han var ulydig å som satt å hørte på hylene hanns til han døde...
Han hadde sagt til politiet at han druknet ens men søstera til gutten hadde sagt sannheten... Hun satt å pusslet med mor. Stakkars barnHva f*** feiler det folk!!!!!
HerregudMhm ikke sant. Stakkars søstra på 5år som også hørte det..
Hvor leste du dette?Han hadde sagt til politiet at han druknet ens men søstera til gutten hadde sagt sannheten... Hun satt å pusslet med mor. Stakkars barn
Jeg også. Godt han fikk 30 år i fengsek..Herregud![]()
får vondt av det.
En ellee annen nettavisHvor leste du dette?
Kjenner jeg blir kvalm og forbannet nå!
Min minste var nesten 4,2 og 54 cm. Alle har lagt mellom ca 4,2 og 4,75 og mellom 54 og 56 cmH or stor var din.minste?
Jeg har sluttet å lese. Hva har skjedd?Uff begynte nesten å gråte ettr å ha lest nyheter i dag
Store barn jaMin minste var nesten 4,2 og 54 cm. Alle har lagt mellom ca 4,2 og 4,75 og mellom 54 og 56 cm
Da er jeg for å straffe på samme måte....En far som puttet sønnen i vaskemaskinen fordi han var ulydig å som satt å hørte på hylene hanns til han døde...
30 år er vel strengt tatt ikke lenge nok. Passende straff hadde tross alt vært å stappe han i vaskemaskinen og sette på.Jeg også. Godt han fikk 30 år i fengsek..
Ja,det har skulle blott straffen hans!Da er jeg for å straffe på samme måte....
Ikke i norge med andre ord. Er du forresten klar over at en som er dømt til mer enn 12 års straff i norge kan søke permisjon etter å ha sonet 4 år. ( det er inkludert varetenkten )Jeg også. Godt han fikk 30 år i fengsek..
Ikke jeg. Det hjelper ikke.Da er jeg for å straffe på samme måte....
JeppStore barn ja![]()
Helt enig!30 år er vel strengt tatt ikke lenge nok. Passende straff hadde tross alt vært å stappe han i vaskemaskinen og sette på.
Men det hjelper ikke og er for lettvindt. Bør råtne i fengsel30 år er vel strengt tatt ikke lenge nok. Passende straff hadde tross alt vært å stappe han i vaskemaskinen og sette på.
Var i frankrikeIkke i norge med andre ord. Er du forresten klar over at en som er dømt til mer enn 12 års straff i norge kan søke permisjon etter å ha sonet 4 år. ( det er inkludert varetenkten )