Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skal jeg ta meg en lang dusj. Ellers ingen planer i dagHva skal dere i dag?
Veldig!!Det er jo koselig![]()
Er ganske vant til å bli vekket, så det går overraskende bra![]()
Hilse på en nyfødtHva skal dere i dag?
Så koslig,nyfødte er då skjønne.Hilse på en nyfødt
Ellers er snuppa dårlig i magen. Var det i går og. Så det blir ikke noe særlig farting rundt omkring.
Jeg kjørte en bitteliten nyfødt hjem fra sykehuset sist uke. Nesten 2 kg og 5 cm mindre enn min siste.Veldig!!gleder meg masse. Lenge siden jeg har holdt en nyfødt nå!
Så koslig,nyfødte er då skjønne.
Uff da,stakkars snuppa
Jeg kjørte en bitteliten nyfødt hjem fra sykehuset sist uke. Nesten 2 kg og 5 cm mindre enn min siste.
Født rett før terminJa gleder meg såååå mye
Stakkars jahun har diaré og er selvfølgelig ganske sår i rumpa
et helvete å skifte bleier på henne.
Oi! For tidlig født eller?
Koselig å være sjåfør <3 det var min venninne forrige gang siden vi ikke hadde bil <3
God bedring til jenta diJa gleder meg såååå mye
Stakkars jahun har diaré og er selvfølgelig ganske sår i rumpa
et helvete å skifte bleier på henne.
Oi! For tidlig født eller?
Koselig å være sjåfør <3 det var min venninne forrige gang siden vi ikke hadde bil <3
H or stor var din.minste?Jeg kjørte en bitteliten nyfødt hjem fra sykehuset sist uke. Nesten 2 kg og 5 cm mindre enn min siste.
Ha ha! Hvor store har din(e) vært?Født rett før terminer bare jeg som føder digre babyer
![]()
Takk <3 håper det bedrer seg utover dagenGod bedring til jenta di
Nei i all verden? Orker nesten ikke lese lenger jeg.Uff begynte nesten å gråte ettr å ha lest nyheter i dag
Det skjønner jeg,vondt når de ikke har det godyTakk <3 håper det bedrer seg utover dagenfår så vondt av henne!!
En far som puttet sønnen i vaskemaskinen fordi han var ulydig å som satt å hørte på hylene hanns til han døde...Nei i all verden? Orker nesten ikke lese lenger jeg.
Sjokolademelk gikk ikke til meg...gikk en liten stund aå ble jeg kjempe kvalmOj, Kanskje ikke 1.75l men 1l går lett ned på en dag! En halv liter til frokost.
Er vanligvis glad i sjokolade men ikke nå. Sjokolademelk derimot![]()
Gikk faktisk greitHaha ja de vet å holde liv i oss de hundene også. Jada fikk en god natts søvn ellers
. Dere da?
God morgenGod morgen![]()
Det skjønner jeg,vondt når de ikke har det gody
En far som puttet sønnen i vaskemaskinen fordi han var ulydig å som satt å hørte på hylene hanns til han døde...