Skravletråd september

Hadde du problemer med det sist også?

Ja hadde det. Var verst mot slutten. Men altså, sikkert noen som har verre bekkenplager enn meg så skal egentlig ikke klage :P
Bruke soverommet våres som trimrom etterhvert:) mannen har en sykkel på rulle der og vi skal kjøpe tredemølle:)
Enn så lenge duger stuegulvet:P

Snille mannen som forer deg:D
Er så deilig å ha slikt tilgjengelig hjemme! Vi kjøpte tredemølle fra sportsmaster og er veldig fornøyd :)

Jubler for morgen kl 06 i dag også! Bedre å bli vekt til en menneskelig tid! Enn 0430/05Z

Jubler for morgen kl 06 i dag også! Bedre å bli vekt til en menneskelig tid! Enn 0430/05Z
Her jublet jeg for morgen litt før kl 7. Egentlig luksus. Hvertfall om natta hadde begynt før kl 2...

Her jublet jeg for morgen litt før kl 7. Egentlig luksus. Hvertfall om natta hadde begynt før kl 2...
7 er fint det også :D he he! er deilig å føle seg uthvilt. Jeg la meg kl 20 i går da. Så jeg har iallfall sovet nok :P

7 er fint det også :D he he! er deilig å føle seg uthvilt. Jeg la meg kl 20 i går da. Så jeg har iallfall sovet nok :P
Da har du hatt lang natt! Mine 5 timer gjorde meg ikke akkurat uthvilt...

Ferdig! (mangler bare silkebånd i buksa)
b09c36cb6d562fd1440ff7cbc104f1c4

Orginal etter oppskrift og min versjon med dobbel perlestrikk (mangler silkebånd i buksa, fant ikke på butikken i dag)
0865f2e2dcaac7f13871f7bb2794b0c6

Orginal etter oppskriften og min versjon med dobbel perlestrikk
603979cfcdc04964ba6737c3f91c6074
Kjempe fint :)

Back
Topp