Skravletråd september

Ferdig! (mangler bare silkebånd i buksa)
b09c36cb6d562fd1440ff7cbc104f1c4

Orginal etter oppskrift og min versjon med dobbel perlestrikk (mangler silkebånd i buksa, fant ikke på butikken i dag)
0865f2e2dcaac7f13871f7bb2794b0c6

Orginal etter oppskriften og min versjon med dobbel perlestrikk
603979cfcdc04964ba6737c3f91c6074
Ja :( hører hun hoste og er tett i nesen. Det var jo sånn dette begynte først så slutter vel med det
Så fin :)
Uff :( bra hun begynner å bli bedre nå da

Nope! Tror baby synes det ble trangt med all suppa også for det er underlig stille inni der til denne tiden på døgnet å være ;p
Kan godt hende. Hun her har jeg ikke merka siden jeg spiste is.. Blir bare mer og mer rolig her.. Er nok veldig trangt om plassen siden det nå bare er 8 dager til termin..
Har du lenge igjen?

Kan godt hende. Hun her har jeg ikke merka siden jeg spiste is.. Blir bare mer og mer rolig her.. Er nok veldig trangt om plassen siden det nå bare er 8 dager til termin..
Har du lenge igjen?

Seks uker til termin men fast bestemt på at det bare er fire uker igjen. Ja det går i rykk og napp. Kjenner mer bevegelse dagen etter jeg har kjent mye strekking ;) Ser du godt at magen vokser nå?

Det er så snodig å se at magen er så kantete pga at man ser omrisset av den lille kroppen inni der. Mener å ha lest at de sover mer mot slutten også.

Seks uker til termin men fast bestemt på at det bare er fire uker igjen. Ja det går i rykk og napp. Kjenner mer bevegelse dagen etter jeg har kjent mye strekking ;) Ser du godt at magen vokser nå?

Det er så snodig å se at magen er så kantete pga at man ser omrisset av den lille kroppen inni der. Mener å ha lest at de sover mer mot slutten også.
Får håpe på det. Skal krysse fingrene for deg. Hadde håpet det skulle skje noe før her, men nå ser jeg ikke lyst på det mer.. Bare lei..
Ja, føler den blir bare større og større nå...
Mhm, virkelig snodig... Ja, mener å ha hørt det jeg også

Back
Topp