JaStakkars lille![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaStakkars lille![]()
Ferdig! (mangler bare silkebånd i buksa)![]()
Orginal etter oppskrift og min versjon med dobbel perlestrikk (mangler silkebånd i buksa, fant ikke på butikken i dag)
![]()
Orginal etter oppskriften og min versjon med dobbel perlestrikk
![]()
Så finJahører hun hoste og er tett i nesen. Det var jo sånn dette begynte først så slutter vel med det
TakkSå fin![]()
Uffbra hun begynner å bli bedre nå da
Uff da.. Hørtes ikke godt ut..Aaaaaau, har spist for mye suppe og det føles som om magen skal deles på langs på midten!
Så Deilig daHjemme alene for første gangi det nye huset
Nei egentlig ikkeSå Deilig da![]()
Uff av meg.. Det er ikke noe godt.. Men da er det snart over..Jeg tror den andre trommehinnen til lille N sprakk i stad for rant puss og hun hyltemen hun har våtere bleier igjen
blir bare bedre og bedre nå
får fortsatt smertestillende. Håper på en enda bedre dag i morgen
![]()
![]()
Ånei, da såNei egentlig ikke![]()
Liker ikke å være alene på kveldenÅnei, da så![]()
Ser denLiker ikke å være alene på kvelden![]()
Men det går nok braSer den![]()
Jada, det gjør detMen det går nok bra
Men du er ikke alene lengre nå?Liker ikke å være alene på kvelden![]()
NeiUff av meg.. Det er ikke noe godt.. Men da er det snart over..
Så bra![]()
Mhm, stakkars <3Neija endelig
stakkars lille jenta mi
![]()
Uff da.. Hørtes ikke godt ut..
Kan godt hende. Hun her har jeg ikke merka siden jeg spiste is.. Blir bare mer og mer rolig her.. Er nok veldig trangt om plassen siden det nå bare er 8 dager til termin..Nope! Tror baby synes det ble trangt med all suppa også for det er underlig stille inni der til denne tiden på døgnet å være ;p
Kan godt hende. Hun her har jeg ikke merka siden jeg spiste is.. Blir bare mer og mer rolig her.. Er nok veldig trangt om plassen siden det nå bare er 8 dager til termin..
Har du lenge igjen?
Får håpe på det. Skal krysse fingrene for deg. Hadde håpet det skulle skje noe før her, men nå ser jeg ikke lyst på det mer.. Bare lei..Seks uker til termin men fast bestemt på at det bare er fire uker igjen. Ja det går i rykk og napp. Kjenner mer bevegelse dagen etter jeg har kjent mye strekkingSer du godt at magen vokser nå?
Det er så snodig å se at magen er så kantete pga at man ser omrisset av den lille kroppen inni der. Mener å ha lest at de sover mer mot slutten også.