Skravletråd september

Taco er alltid godt ;) er enig i det..finnes jo flere varianter av det også ;)

Ja absolutt :) mange måter å lage det på :)
Herlig ;) fremdeles sugen på taco jeg :p

Her har jeg også inntatt sofaen. Noget ufrivillig. Snuppa klarte ikke sovne for luren sin alene så måtte legge henne oppå meg tilslutt. Overtrøtt som fy :p så nå sover hun oppå meg.
Jeg blir aldri lei taco :D

Trodde aldri jeg skulle savne å ha en baby sovende på meg til enhver tid. Men må innrømme at jeg i noen syke øyeblikk savner det :P

Ja absolutt :) mange måter å lage det på :)

Jeg blir aldri lei taco :D

Trodde aldri jeg skulle savne å ha en baby sovende på meg til enhver tid. Men må innrømme at jeg i noen syke øyeblikk savner det :P

Hehe. Er jo utrolig koselig når de vil ligge oppå mamma og roer seg så godt da.. men er så tissetrengt nå at je jeg dævver snart :p men hun trenger egentlig å sove minst en halvtime til.. :S

Høres ut som en god plan:)
Nam! Taco er godt! Mannen stakk på trening, så det blir ikke middag i dag:(
Åh så kjedelig :( :( trene en fredag kveld?? Stusselig.
Neida, trener mest hjemme:P
Hjemmelaget pølsepizza! Suksess:D
Mye man kan gjøre hjemme :) vi er heldige som har treningsrom hjemme. Burde brukte det mer bare :)
Pølsepizza er sånn mamma kunne lagd! Det ee utrolig godt!

Kos deg i sofa:D
Takk :D det skal jeg absolutt!! Mannen mater meg med sjokolade. Ha ha ha ha

Hehe. Er jo utrolig koselig når de vil ligge oppå mamma og roer seg så godt da.. men er så tissetrengt nå at je jeg dævver snart :p men hun trenger egentlig å sove minst en halvtime til.. :S
Du får øve på blærekontroll :P he he he!! Jeg hadde en egen kurv i umiddelbar nærhet med ting som jeg kunne trenge hvis hun sovna :P

Du får øve på blærekontroll :P he he he!! Jeg hadde en egen kurv i umiddelbar nærhet med ting som jeg kunne trenge hvis hun sovna :P

Såleng jeg har mobilen så klarer jeg vel meg. Men fytti.skulle hatt kateter jeg nå :p kriiisee

Back
Topp