Det er jo typisk!Sammeligger akkurat nå med lille sovende oppå meg. Eneste måten hun ville sovne. Så er fast her en time til ca. Eneste dumme er at jeg holder på å tisse på meg
haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo typisk!Sammeligger akkurat nå med lille sovende oppå meg. Eneste måten hun ville sovne. Så er fast her en time til ca. Eneste dumme er at jeg holder på å tisse på meg
haha
Taco er alltid godter enig i det..finnes jo flere varianter av det også
![]()
Jeg blir aldri lei tacoHerligfremdeles sugen på taco jeg
![]()
Her har jeg også inntatt sofaen. Noget ufrivillig. Snuppa klarte ikke sovne for luren sin alene så måtte legge henne oppå meg tilslutt. Overtrøtt som fyså nå sover hun oppå meg.
Ja absoluttmange måter å lage det på
Jeg blir aldri lei taco![]()
Trodde aldri jeg skulle savne å ha en baby sovende på meg til enhver tid. Men må innrømme at jeg i noen syke øyeblikk savner det![]()
Det er jo typisk!
Høres ut som en god plan![]()
Åh så kjedeligNam! Taco er godt! Mannen stakk på trening, så det blir ikke middag i dag![]()
Mye man kan gjøre hjemmeNeida, trener mest hjemme
Hjemmelaget pølsepizza! Suksess![]()
TakkKos deg i sofa![]()
Angrer på at jeg ikke ble forsker.... Hmm sette seg på skolebenken igjen??
Du får øve på blærekontrollHehe. Er jo utrolig koselig når de vil ligge oppå mamma og roer seg så godt da.. men er så tissetrengt nå at je jeg dævver snartmen hun trenger egentlig å sove minst en halvtime til.. :S
Kanskjeer ikke vant til å være sosial
![]()
Det er ikke bare bare, men vi er tøffe som er mødre for det omEr vell lik slitsomt det...
Helt sant!Ja. Men hva gjør man ikke for barna slik at de skal få søvnen sin![]()
Du får øve på blærekontrollhe he he!! Jeg hadde en egen kurv i umiddelbar nærhet med ting som jeg kunne trenge hvis hun sovna
![]()
Helt sant!
Du må bare ikke tenke på detSåleng jeg har mobilen så klarer jeg vel meg. Men fytti.skulle hatt kateter jeg nåkriiisee
Begynner jo å dra på åra daAldri for seinthva ville du studert da?
Helt ovetstimulertOverstimulert på sosialiseringsfronten da![]()
Begynner jo å dra på åra daville tatt master i human biologi eller medisinsk cellebiologi
![]()
knip knipØdelegger nok blæra mi med trykket snart men søvnen er viktig![]()
Fysikk er mer et tidsfordrivStemmer. Du som lese mye fysikk har jeg sett her på trådenhøres.. avansert ut
![]()