KoseligFeire mammas bursdag.
Og får besøk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KoseligFeire mammas bursdag.
Og får besøk!
De utvidelsepakkene blir jo og dyrere ogsåskal ned å sjekke posten snart
![]()
Hadde tomatsaus, skinke, ost, løk, tomat og champignonHva hadde du på?![]()
Hva ser dere på?Ser på film vi og jeg håper sims er i postkassen i dag![]()
Hva er egentlig me?Ligner det på ME eller blir det noe helt annet? Var ei som fikk denne diagnosen men hadde først ME diagnose derfor spør jeg![]()
Høres ut som en god planDa er tacoen inntatt og jeg har funnet min plass i sofaen for de neste timene![]()
Sovner man ikke helt plutselig når man har narkolepsi?Det er ikke ME nei...kam sammenlignes med narkolepsi,bare at jeg ikke blir uthvilt etter søvn.
KanskjeLitt jeg og faktisk. Kanskje vi har skravla for mye denne uka![]()
Så nydelig den var
Hvor langt er du på vei?
Nam! Taco er godt! Mannen stakk på trening, så det blir ikke middag i dagDa er tacoen inntatt og jeg har funnet min plass i sofaen for de neste timene![]()
HahaDet har jeg gjort. Han kom hjem med nok snop til meg og hele nabolaget...
Babyen som har sunket litt?Helt utav det blå...får skikkelig vondt vær gang jeg løfter høyre foten min for å gå..kjenner det støter til i underlivet liksom :/ er bedre nå enn i sted da..
Legge unger og slappe avHva står på plakaten ikveld da, damer?![]()
Neida, trener mest hjemmeHøres fornuftig ut det daher går det litt opp og ned. Men vet ikke hva det er, men taco er alltid godt
![]()
Ah. Tenkte du trente på jobb![]()
Pizza duger det ogsåhjemmelaget?
![]()
Kos deg i sofaDa er tacoen inntatt og jeg har funnet min plass i sofaen for de neste timene![]()
JaHahaså flink han er!
Håper det går over!!Helt utav det blå...får skikkelig vondt vær gang jeg løfter høyre foten min for å gå..kjenner det støter til i underlivet liksom :/ er bedre nå enn i sted da..
Er vell lik slitsomt det...Huff høres jævlig utkjenner til den med ikke uthvilt. Har ME jeg da
SammeLegge unger og slappe avdu da?