yes ! mannen skal få hente nye vognposen som har ankommet postkontoret idag !
jippi ! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeyes ! mannen skal få hente nye vognposen som har ankommet postkontoret idag !jippi !
![]()
Mamma er trygg å ha
Hmm... Du bør jo ta deg tid til litt matHva med type musliblanding med melk eller yoghurt? Det er enkelt å lage og spise
Her går det en del i sånt
![]()
Det er jo kjempe braikke nå, men regner med at hun vil ha etterpåhun drakk vel en 2 DL sjokomelk i stad sammen med medisinen sin
![]()
Jeg har lest bloggenBlir veldig godt
Har så vidt begynt å blogge om det
Ha ha du er så enkelJeg er enig i beige![]()
Håper han har kjøpt noe godtDet skjer vel hos meg og. Må høre om mannen har handlet. Jeg er dødssulten!!
Så gøy med noe nyttyes ! mannen skal få hente nye vognposen som har ankommet postkontoret idag !jippi !
![]()
tusen takkGratulerer så mye![]()
Må pent vente jeg ogsåDet må man ha! Konstant sulten her men gidder ikke ordne meg. Venter til mannen kommer fra jobb![]()
-6.5enn du?
ja og jeg vant den her inne så det er kjempemoroSå gøy med noe nyttGrattis
![]()
Satser på føding i helga! Hvordan er månefasen nå egentlig?JaEr vel klart i løpe av dagen eller i morgen
Så da kan hun jo komme før helga ender
![]()
Så bra hun sover godt i vogna daJepp. Iallefallhun fikk sovet en halvtime idag da på den luren. Ikke helt fornøyd så etter matingen heiv jeg henne i vogna og gikk tur så sov hun i en god time. Akkurat kommet oss hjem
![]()
Mhm, er kjekt å kunne ha det i forskjellige høyder og kunne bytte ut lekene.. På våres kan vi lett gjøre det siden lekene har klipsring på seg.. Og vil vi ha de lengere ned så kan vi ta flere klipsringer eller sette de litt mer på siden. Siden den har 4 bua armer..
Nesten like blind vi daNesten sammehar -5.75 på høyre og -3.75 på venstre. Burde hatt -6.50 på høyre, men fikk ikke det siden jeg har så stor forskjell i styrke på hvert øye og så skjev hornhinne. Så må ta til takke med -5.75;p
Da krysser vi fingreDet er drømmen at det skal skje![]()
Så gøyja og jeg vant den her inne så det er kjempemorotusen takk
![]()