Skravletråd september

yes ! mannen skal få hente nye vognposen som har ankommet postkontoret idag ! :D jippi ! :D

Mamma er trygg å ha :)
Hmm... Du bør jo ta deg tid til litt mat ;) Hva med type musliblanding med melk eller yoghurt? Det er enkelt å lage og spise ;) Her går det en del i sånt ;)

Ja :) joo, bør vel det. Er bare så dårlig på å spise lunsj. Idag ble det glemt av fordi jeg trilla ned å henta broren min så trilla vi tur for å få snupps til sove. Må skjerpe meg litt der :p

Det var en lur ide. Har ikke tenkt på sånt. Det er jo supergodt. Drikker ikke melk, så måtte blitt med vaniljekesam kanskje og naturell youhurt :) eller cottage cheese. Det er godt :)

Nesten samme :p har -5.75 på høyre og -3.75 på venstre. Burde hatt -6.50 på høyre, men fikk ikke det siden jeg har så stor forskjell i styrke på hvert øye og så skjev hornhinne. Så må ta til takke med -5.75;p

Mhm, er kjekt å kunne ha det i forskjellige høyder og kunne bytte ut lekene.. På våres kan vi lett gjøre det siden lekene har klipsring på seg.. Og vil vi ha de lengere ned så kan vi ta flere klipsringer eller sette de litt mer på siden. Siden den har 4 bua armer..

Er akkurat en slik vi er på jakt etter :)

Nesten samme :p har -5.75 på høyre og -3.75 på venstre. Burde hatt -6.50 på høyre, men fikk ikke det siden jeg har så stor forskjell i styrke på hvert øye og så skjev hornhinne. Så må ta til takke med -5.75;p
Nesten like blind vi da :p haha :D

Back
Topp