jenta86
Gift med forumet
Idiopatisk hypersomni..Det høres slitsomt ut! Hva heter sykdommen? ( jeg er litt over gjennomsnittet opptatt av kroppen og sykdommer. .)
Er litt slitsomt nå når jeg ikke kan ta medisinen..men er verdt å holde ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idiopatisk hypersomni..Det høres slitsomt ut! Hva heter sykdommen? ( jeg er litt over gjennomsnittet opptatt av kroppen og sykdommer. .)
Å ja, men da trengte du jo det daEgentlig ikke... men har en kronisk søvnsykdom,å når jeg går gravid får jeg ikke ta tablettene :/ så blor ofte akutt trøtt![]()
Da får du sende ut mannfolketJa, ikke sant! Glemte jo og at det er fredag i dag. Obsen har tilbud på sjokolade..
ikke nå, men regner med at hun vil ha etterpåTror du kan senke skuldre siden hun faktisk har våte bleier
Vil hun ikke ha saftis heller?
Skal være silkebånd i borden øverst og 2 knapper på hvert bein i borden nederstHar du bilde?
Jeg har lyst til å lære å strikke bukse![]()
Mat, mat, matEndelig på vei hjemskjedd noe spennende her siden sist?
![]()
Heeelt hjemmelagetHelt hjemmelaget?
Kanskje littÅ ja, men da trengte du jo det da![]()
Hvilken saus lager du?
Det skjer vel hos meg og. Må høre om mannen har handlet. Jeg er dødssulten!!Mat, mat, mat
Det er det som skjer her![]()
Mat, mat, mat
Oi, så du må holde på henne en time gjerne?![]()
Det er drømmen at det skal skjeNei det er jo noen gode timer![]()
Den har ikke noe navn.Hvilken saus lager du?
Flink selv må jeg si![]()
Hørtes enormt godt utDen har ikke noe navn.
Skal ha svin indrefile i kveld.
Har skåret enden av kjøttet og stekt det sammen med litt sopp, sjalottløk og gulrøtter, helt litt vann over og nå skal det stå å småkoke/trekke noen timer.
Skal ha i kremfløte som jeg har kokt ut i pannen jeg han brunet kjøttet i, salt og pepper senere etter å ha silt av kraften.
Alt er ved det normale med andre ordMat, mat, mat
Blir veldig godtHørtes enormt godt ut![]()
Alt blir så mye bedre når man lager det selv![]()
Oj! At du klarerHar månedslinsermen går ofte med de en måned ekstra... glemmer jo helt dette greiene