Skravletråd september

Det høres slitsomt ut! Hva heter sykdommen? ( jeg er litt over gjennomsnittet opptatt av kroppen og sykdommer. .)
Idiopatisk hypersomni..
Er litt slitsomt nå når jeg ikke kan ta medisinen..men er verdt å holde ut :) men hviler når kroppen trenger det da :)

Tror du kan senke skuldre siden hun faktisk har våte bleier:)
Vil hun ikke ha saftis heller?
ikke nå, men regner med at hun vil ha etterpå :) hun drakk vel en 2 DL sjokomelk i stad sammen med medisinen sin :D

Har du bilde?
Jeg har lyst til å lære å strikke bukse :)
Skal være silkebånd i borden øverst og 2 knapper på hvert bein i borden nederst ;)
8c76fb63f1768fccbfa9fc5d3da6d022

fikk forresten ett tips om at man kan se om barnet er dehydret ved så se om barnet gråter med tårer :)

Oi, så du må holde på henne en time gjerne?:P

Jepp. Iallefall :p hun fikk sovet en halvtime idag da på den luren. Ikke helt fornøyd så etter matingen heiv jeg henne i vogna og gikk tur så sov hun i en god time. Akkurat kommet oss hjem :)

Hvilken saus lager du?
Flink selv må jeg si :D
Den har ikke noe navn.
Skal ha svin indrefile i kveld.
Har skåret enden av kjøttet og stekt det sammen med litt sopp, sjalottløk og gulrøtter, helt litt vann over og nå skal det stå å småkoke/trekke noen timer.
Skal ha i kremfløte som jeg har kokt ut i pannen jeg han brunet kjøttet i, salt og pepper senere etter å ha silt av kraften.

Den har ikke noe navn.
Skal ha svin indrefile i kveld.
Har skåret enden av kjøttet og stekt det sammen med litt sopp, sjalottløk og gulrøtter, helt litt vann over og nå skal det stå å småkoke/trekke noen timer.
Skal ha i kremfløte som jeg har kokt ut i pannen jeg han brunet kjøttet i, salt og pepper senere etter å ha silt av kraften.
Hørtes enormt godt ut :) :)
Alt blir så mye bedre når man lager det selv ;)

Har månedslinser:) men går ofte med de en måned ekstra... glemmer jo helt dette greiene
Oj! At du klarer :p her kjenner jeg etter tre uker at de begynner å bli skifteklare :p måtte gå ti dager på overtid med de denne måneden da de forsvant i posten de jeg bestilte hos optikern.

Back
Topp