Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjemmelaget pizza her ogsåHjemmelaget pizza her![]()
Men det er jo det vesla venter på, at antrekket skal bli klartMorro når man ser fremgang på strikketøyetBuksa er ferdig festet, men mangler knapper og silkebånd.
Har begynt å feste bodyen. Den mangler også knapper.
Skal bli digg å bli ferdig med disse to som har hengt over meg så lenge...
Så deiligSe hva jeg fant rett utenfor stuedøren
Masse bær i blått og rødt
![]()
Egentlig ikke... men har en kronisk søvnsykdom,å når jeg går gravid får jeg ikke ta tablettene :/ så blor ofte akutt trøttDet trengte du sikkert![]()
Ja, var de jeg tenkte påBlokkbær du mener?
Det er jo kjedelig på en fredag?!Vi glemte å kjøpe snop da vi var på butikken.. hi hi. .
Det høres slitsomt ut! Hva heter sykdommen? ( jeg er litt over gjennomsnittet opptatt av kroppen og sykdommer. .)Egentlig ikke... men har en kronisk søvnsykdom,å når jeg går gravid får jeg ikke ta tablettene :/ så blor ofte akutt trøtt![]()
Is hørtes jo godt ut ved siden avMhmFår prøve det når vi tar den frem
Skulle egentlig serveres med is, og det hadde vi ikke. Så enda en ting som kunne gjort desserten mer saftig..
Ja, ikke sant! Glemte jo og at det er fredag i dag. Obsen har tilbud på sjokolade..Det er jo kjedelig på en fredag?!![]()
Da tror jeg vi sier flaks jaJeppeller kanskje mer flaks siden postbudet kom 3 timer for tidlig
MhmIs hørtes jo godt ut ved siden av![]()
Helt hjemmelaget?Spagetti in the making![]()
JaMen det er jo det vesla venter på, at antrekket skal bli klart![]()
Tror du kan senke skuldre siden hun faktisk har våte bleierhun vil ikke ha noe, men håper at hun spiser etter blunden sintissebleiene har ikke økt, men jeg må slutte å bekymre meg for mye her tror jeg
![]()
Satser på søndag daJaEr vel klart i løpe av dagen eller i morgen
Så da kan hun jo komme før helga ender
![]()
Må si meg enig i denneTror du kan senke skuldre siden hun faktisk har våte bleier
Vil hun ikke ha saftis heller?
Er 5 barn her til middag, så blir pølsepizzaHva skal du ha på pizzaen din?
Så deilig å snart være ferdigMorro når man ser fremgang på strikketøyetBuksa er ferdig festet, men mangler knapper og silkebånd.
Har begynt å feste bodyen. Den mangler også knapper.
Skal bli digg å bli ferdig med disse to som har hengt over meg så lenge...