Godt å høreKom tilbake igjen etter 10 min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreKom tilbake igjen etter 10 min![]()
JaJepp. Og så gikk jeg i noen år etter det med linser i bare litt feil styrke. Men tenkte visst ikke langt bok til å få meg ny synstime. En liten justering siden jeg hadde fått litt værre syn, og myyye mer skjevhet i hornhinnen gjorde susen. Ny verden - igjen![]()
Så greit da at det pleier å fungereFår håpe det fungerer snart da
Hmm.. Vet ikke.. Spiste nylig rundstykker med ost og plommesyltetøy. Men nå er vi tom for rundstykker.. Så får finne på noe annet til lunsj etterpåHva blir det hos deg da?
Bleier du å gå med de for lenge, eller uten?Jajeg er litt sløv med å bytte linser, så glemmer helt at jeg ser ganske dårlig
Mat og medisiner i dag. I pakken var det masse klær og lekerHva har du kjøpt?![]()
Mhm.. Men sånn er det med han.. Han liker godt kaker som gulrotkake osv som er saftigKjedelig at han ikke synes noe særlig om den dagår kanskje ann med noe fyll for å få den saftigere?
Hehe....veldig glad i kontaktSom vanlig.. Den ungen min har noen merkelige sovevaner![]()
Mye som kan skje under fullmånen jaJaSatser på fullmånen i helga
hihi
Det blir braEn av hver på deg da
og sånn ca for han
Det hadde ikke gjort noe. Håper på knirkefritt her også![]()
Vi er veldig fornøydIkke lest de jegburde det kanskje da..
Satser på detDen tid kommer nok for deg også![]()
Gøy med pakkerMat og medisiner i dag. I pakken var det masse klær og leker![]()
Jeg går altfor lenge med deBleier du å gå med de for lenge, eller uten?![]()
Hehe....veldig glad i kontakt
Men du kan vel slippe etter hun har sovnet?
VeldigGøy med pakker![]()
Var godt med ekstra duppHurra for det![]()
Jeg går altfor lenge med de![]()
Mhm, er kjekt å kunne ha det i forskjellige høyder og kunne bytte ut lekene.. På våres kan vi lett gjøre det siden lekene har klipsring på seg.. Og vil vi ha de lengere ned så kan vi ta flere klipsringer eller sette de litt mer på siden. Siden den har 4 bua armer..Nei, er jo en jungel av sakervet bare at jeg vil ha en med myke leker som kan henges i forskjellige høyder så hun kan nå noen av de nå. Merker hun har begynt å få interesse for rangler og ting hun kan kjenne på
![]()
-6.5Hvordan styrke er du på da?
Begynte ikke å bruke linser før jeg var 14. Da oppdaga jeg en ny verden bår jeg fikk godt syn![]()
Kan være luryIkke lest de jegburde det kanskje da..
Får håpe detMye som kan skje under fullmånen ja![]()
Han er i ekstase gubben her jahvordan er det med den vordende far da?