Ha en flott dag du ogsåVi skravles når hun soverha en fin dag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en flott dag du ogsåVi skravles når hun soverha en fin dag
![]()
Svart
Så bra daPlommesyltetøyet ble godtDet må jeg lage flere ganger
![]()
Hva har du kjøpt?Heida har vi vært på shopping
vi har fått pakken i posten og pakket inn alle gavene
![]()
Det gjør vi. Ha en fin dag du ogsåVi skravles når hun soverha en fin dag
![]()
HeheTipper jeg bestiller babygym derfra. Men så er problemet bare å velge en type![]()
Hehe...da får du sitte der å holde daDa satt man fast i sofaen igjen. Snupps sovner bare idag om jeg holder rundt bena hennes, igjen![]()
Fikk pakke derfra i dagSer sånn ut om du leser tilbakemeldingene der siste tiden
HeheIkke lett.. Vi kjøpte en brukt. TinderLove mener jeg merket er.
Kjedelig at han ikke synes noe særlig om den daJeg synes den var godSamboeren er kresen på kake, så han likte den ikke så godt.. Han synes sånn kake er for tørr.. Så han spiste toppingen + noe til.. Ble et stykke på oss, så gikk resten i fryseren
![]()
Digg! Syltetøyet her ble godt![]()
Som vanlig.. Den ungen min har noen merkelige sovevanerHehe...da får du sitte der å holde da![]()
Det gjorde jeg ogHvordan styrke er du på da?
Begynte ikke å bruke linser før jeg var 14. Da oppdaga jeg en ny verden bår jeg fikk godt syn![]()
Den tid kommer nok for deg ogsåÅh, ikke frist med det! Hadde vært deilig og sovet til åtte da!![]()
Da er det nok litt blanda hvor fornøyd folk erJeg er veldig fornøyd med lekmer![]()
Så greit da at det pleier å fungereHehe. Som vanlig sovner hun bare på formiddagen om jeg holder rundt beina hennesmen ser ikke ut til at det hjelper nevneverdig akkurat nå, for nå ligger hun bare å smågløtter på meg
hva er lunsj hos deg idag da?
![]()
Det gjorde jeg ogutrolig kjekt å se skikkelig
AbsoluttHer har jeg ikke kommet lenger enn å tømme og fylle inn i oppmaskmaskinen og frokost
Treig på morgenkvisten gitt..
Ikke lest de jegSer sånn ut om du leser tilbakemeldingene der siste tiden
Den første